Birsalmasajtot készíteni szerkesztése

A Hogyankell.hu wikiből

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
19. sor: 19. sor:

*A magok helyett vagy mellett fahéjjal is ízesíthetjük a birsalmasajtot.
 
*Különböző formájú sütemény-szaggatókkal (pl. mézeskalács-figura, hold) is feldarabolhatjuk a megdermedt birsalmasajtot.

*Sütemények tésztájába és töltelékébe is felhasználhatjuk a birsalma-darabokat.  
 
*Sült szárnyasok mellé köretként is kínálhatjuk.
+
* Sült szárnyasok mellé köretként is kínálhatjuk.
 +
 
*Karácsonyi ajándéknak is kiváló lehet ez a téli csemege. Csomagoljuk be a birsalmasajtokat (kockákat, egyéb formájúakat) szép papírba, vagy tegyük őket ünnepi mintájú kis papírzacskóba vagy organzából készült zsákocskába!

39. sor: 39. sor:

* Saját recept, saját tapasztalatok
 
* Saját recept, saját tapasztalatok
 
[[Kategória:Étel-ital]]

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse | Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)