„Bekerülni a Kreatívba” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Figyelmeztetések)
(Lépések)
 
5. sor: 5. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# '''Küldj be olyan közleményt, amelyet a széles kommunikációs közönségnek szól!''' Új ügyfelet szereztél? Új munkatárs érkezett a céghez? Elindítottál egy nagy volumenű kampányt? A Kreatívban a helye! Írd meg nekik a hirek@kreativ.hu címre!
+
# '''Küldj be olyan közleményt, amely a széles kommunikációs közönségnek szól!''' Új ügyfelet szereztél? Új munkatárs érkezett a céghez? Elindítottál egy nagy volumenű kampányt? A Kreatívban a helye! Írd meg nekik a hirek@kreativ.hu címre!
 
# '''Írd meg véleményedet egy olyan eseményről, trendről, amely mellett nem lehet elmenni!''' Olyan dolog történt a kommunikáció világában, amiről megvan a saját véleményed, és mindenképpen meg szeretnéd osztani a szakmával? Írd meg vázlatosan, és küldd el az egyik szerkesztőjüknek!
 
# '''Írd meg véleményedet egy olyan eseményről, trendről, amely mellett nem lehet elmenni!''' Olyan dolog történt a kommunikáció világában, amiről megvan a saját véleményed, és mindenképpen meg szeretnéd osztani a szakmával? Írd meg vázlatosan, és küldd el az egyik szerkesztőjüknek!
 
# '''Oszd meg a szerkesztőkkel a témajavaslataidat!''' Olyan cikket, trendet, újdonságot, veszélyt, ötletet láttál, olvastál, hallottál, amiről még nem írt a Kreatív? Ismersz egy olyan embert, aki példaértékű lehet a lap olvasóinak? Küldj el bármilyen témajavaslatot a szerkesztőségnek, hátha a Te ötletedet dolgozzák fel a következő számban!
 
# '''Oszd meg a szerkesztőkkel a témajavaslataidat!''' Olyan cikket, trendet, újdonságot, veszélyt, ötletet láttál, olvastál, hallottál, amiről még nem írt a Kreatív? Ismersz egy olyan embert, aki példaértékű lehet a lap olvasóinak? Küldj el bármilyen témajavaslatot a szerkesztőségnek, hátha a Te ötletedet dolgozzák fel a következő számban!

A lap jelenlegi, 2014. március 9., 09:36-kori változata

[szerkesztés] Hogyan kell bekerülni a Kreatívba?

Kreativ.jpg

A kommunikációs szakma két elismert médiaterméke a Kreatív magazin és a Kreatív Online, melyek kiadója, illetve működtetője a Professional Publishing Hungary. A Kreatív magazin fő célja a hazai és nemzetközi média- és reklámpiac trendjeibe, rendezvényeibe enged bepillantást, míg a Kreatív Online interaktív felületein aktuális híreket, interjúkat olvashatunk. Mindkét felületen találkozhatunk érdekes véleményekkel, elemzésekkel, az ezekkel kapcsolatos háttérinformációkkal. Az alábbi cikkből kiderül, hogyan érhetjük el azt, hogy a mi cégünkről, rólunk vagy a véleményünkről írjon a Kreatív!

[szerkesztés] Lépések

  1. Küldj be olyan közleményt, amely a széles kommunikációs közönségnek szól! Új ügyfelet szereztél? Új munkatárs érkezett a céghez? Elindítottál egy nagy volumenű kampányt? A Kreatívban a helye! Írd meg nekik a hirek@kreativ.hu címre!
  2. Írd meg véleményedet egy olyan eseményről, trendről, amely mellett nem lehet elmenni! Olyan dolog történt a kommunikáció világában, amiről megvan a saját véleményed, és mindenképpen meg szeretnéd osztani a szakmával? Írd meg vázlatosan, és küldd el az egyik szerkesztőjüknek!
  3. Oszd meg a szerkesztőkkel a témajavaslataidat! Olyan cikket, trendet, újdonságot, veszélyt, ötletet láttál, olvastál, hallottál, amiről még nem írt a Kreatív? Ismersz egy olyan embert, aki példaértékű lehet a lap olvasóinak? Küldj el bármilyen témajavaslatot a szerkesztőségnek, hátha a Te ötletedet dolgozzák fel a következő számban!
  4. Válaszolj egy fontos kérdésre: Neked, a kibocsátónak, vagy a kommunikációs szakmának szól az információd? Ha Neked, akkor a híred igazából hirdetés, így az orosza@kreativ.hu címre írj!

[szerkesztés] Tippek

  • A Kreatív segítőkész és kedves szerkesztőihez bármilyen problémával, kérdéssel, észrevétellel bátran lehet fordulni (elérhetőségek itt találhatók).
  • Figyelj a tartalmad hírértékére!
  • Merd bátran elmondani a véleményedet!
  • Ha olyasmit látsz vagy hallasz, amiből sokan tanulhatnak, ne tartsd magadban!

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • közlemény
  • vélemény
  • hírérték
  • ötlet
  • nyitottság
  • szemfülesség

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Reklám célú tartalmakat csak hirdetésként küldj!
  • Ne keseredj el a visszautasítástól! Lehet, hogy egy másik lapszámban éppen a Te javaslatodat fogják elővenni!
  • Ne lopd el mások ötletét! Mindig tüntesd fel, honnan származik az információd!
  • Ne küldj olyan tartalmat, ami sérti mások személyiségi jogait, durva vagy illetlen!

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

BoglarkaS