Bekerülni a Kreatívba szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell bekerülni a Kreatívba? ==
 
== Hogyan kell bekerülni a Kreatívba? ==
  
[[Fájl:kreativ.jpg|right|200px]] A kommunikációs szakma két elismert médiaterméke a Kreatív magazin és a Kreatív Online, melyek kiadója, illetve működtetője a Professional Publishing Hungary. A Kreatív magazin fő célja a hazai és nemzetközi média- és reklámpiac trendjeibe, rendezvényeibe enged bepillantást, míg a Kreatív Online interaktív felületein aktuális híreket, interjúkat olvashatunk. Mindkét felületen találkozhatunk érdekes véleményekkel, elemzésekkel, az ezekkel kapcsolatos háttérinformációkkal. Az alábbi cikkből kiderül, hogyan érhetjük el azt, hogy a mi cégünkről, rólunk vagy a véleményünkről írjon a Kreatív!
+
[[Fájl:kreativ.jpg|right|300px]] A kommunikációs szakma két elismert médiaterméke a Kreatív magazin és a Kreatív Online, melyek kiadója, illetve működtetője a Professional Publishing Hungary. A Kreatív magazin fő célja a hazai és nemzetközi média- és reklámpiac trendjeibe, rendezvényeibe enged bepillantást, míg a Kreatív Online interaktív felületein aktuális híreket, interjúkat olvashatunk. Mindkét felületen találkozhatunk érdekes véleményekkel, elemzésekkel, az ezekkel kapcsolatos háttérinformációkkal. Az alábbi cikkből kiderül, hogyan érhetjük el azt, hogy a mi cégünkről, rólunk vagy a véleményünkről írjon a Kreatív!
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# '''Küldj be olyan közleményt, amely a széles kommunikációs közönségnek szól!''' Új ügyfelet szereztél? Új munkatárs érkezett a céghez? Elindítottál egy nagy volumenű kampányt? A Kreatívban a helye! Írd meg nekik a hirek@kreativ.hu címre!
+
# Küldj be olyan közleményt, amelyet a széles kommunikációs közönségnek szól! Új ügyfelet szereztél? Új munkatárs érkezett a céghez? Elindítottál egy nagy volumenű kampányt? A Kreatívban a helye! Írd meg nekik a hirek@kreativ.hu címre!
# '''Írd meg véleményedet egy olyan eseményről, trendről, amely mellett nem lehet elmenni!''' Olyan dolog történt a kommunikáció világában, amiről megvan a saját véleményed, és mindenképpen meg szeretnéd osztani a szakmával? Írd meg vázlatosan, és küldd el az egyik szerkesztőjüknek!
+
# Írd meg véleményedet egy olyan eseményről, trendről, amely mellett nem lehet elmenni! Olyan dolog történt a kommunikáció világában, amiről megvan a saját véleményed, és mindenképpen meg szeretnéd osztani a szakmával? Írd meg vázlatosan, és küldd el az egyik szerkesztőjüknek!
# '''Oszd meg a szerkesztőkkel a témajavaslataidat!''' Olyan cikket, trendet, újdonságot, veszélyt, ötletet láttál, olvastál, hallottál, amiről még nem írt a Kreatív? Ismersz egy olyan embert, aki példaértékű lehet a lap olvasóinak? Küldj el bármilyen témajavaslatot a szerkesztőségnek, hátha a Te ötletedet dolgozzák fel a következő számban!
+
#Oszd meg a szerkesztőkkel a témajavaslataidat! Olyan cikket, trendet, újdonságot, veszélyt, ötletet láttál, olvastál, hallottál, amiről még nem írt a Kreatív? Ismersz egy olyan embert, aki példaértékű lehet a lap olvasóinak? Küldj el bármilyen témajavaslatot a szerkesztőségnek, hátha a Te ötletedet dolgozzák fel a következő számban!
# '''Válaszolj egy fontos kérdésre: Neked, a kibocsátónak, vagy a kommunikációs szakmának szól az információd?''' Ha Neked, akkor a híred igazából hirdetés, így az orosza@kreativ.hu címre írj!
+
# Válaszolj egy fontos kérdésre: Neked, a kibocsátónak, vagy a kommunikációs szakmának szól az információd? Ha Neked, akkor a híred igazából hirdetés, így az orosza@kreativ.hu címre írj!
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
  
* A Kreatív segítőkész és kedves szerkesztőihez bármilyen problémával, kérdéssel, észrevétellel bátran lehet fordulni (elérhetőségek [http://www.kreativ.hu/impresszum.php itt] találhatók).
+
* A Kreatív segítőkész és kedves szerkesztőihez bármilyen problémával, kérdéssel, észrevétellel bátran lehet fordulni (elérhetőségek itt találhatók: www.kreativ.hu/impresszum.php).
 
* Figyelj a tartalmad hírértékére!  
 
* Figyelj a tartalmad hírértékére!  
 
* Merd bátran elmondani a véleményedet!
 
* Merd bátran elmondani a véleményedet!
31. sor: 31. sor:
 
* Ne keseredj el a visszautasítástól! Lehet, hogy egy másik lapszámban éppen a Te javaslatodat fogják elővenni!
 
* Ne keseredj el a visszautasítástól! Lehet, hogy egy másik lapszámban éppen a Te javaslatodat fogják elővenni!
 
* Ne lopd el mások ötletét! Mindig tüntesd fel, honnan származik az információd!
 
* Ne lopd el mások ötletét! Mindig tüntesd fel, honnan származik az információd!
* Ne küldj olyan tartalmat, ami sérti mások személyiségi jogait, durva vagy illetlen!
+
* Ne küldj olyan tartalmakat, ami sérti mások személyiségi jogait, durva vagy illetlen!  
  
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
  
 
* [http://www.kreativ.hu/media/cikk/hogyan_kerulhet_be_a_kreativba Hogyan kerülhet be a Kreatívba?]
 
* [http://www.kreativ.hu/media/cikk/hogyan_kerulhet_be_a_kreativba Hogyan kerülhet be a Kreatívba?]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)