Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni

28 bájt hozzáadva, 2014. január 23., 17:08
Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni?
== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==
[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px|saját szerkesztésű fotó]]Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.
== Lépések ==
1 859
szerkesztés