AdWords ügynökséget/szakértőt választani szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
11. sor: 11. sor:
 
#* A legrosszabb, ha az AdWords szakember azzal jön hozzánk, hogy csinálja az AdWordsöt, hónap végén meg majd küldi a számlát. Ez olyan, mintha megcsináltatnánk a kocsink fényezését, majd csukott szemmel ülnénk bele, nehogy kiderüljön, hogy pocsék lett.
 
#* A legrosszabb, ha az AdWords szakember azzal jön hozzánk, hogy csinálja az AdWordsöt, hónap végén meg majd küldi a számlát. Ez olyan, mintha megcsináltatnánk a kocsink fényezését, majd csukott szemmel ülnénk bele, nehogy kiderüljön, hogy pocsék lett.
 
#* Elkápráztat minket a megjelenési számokkal? Ne feledjük, hogy a megjelenési szám csak egy adat. Olyan ez, mintha lenne egy boltunk a Váci utcában. Nos, igen, nem olcsó a Váci utcában bérelni egy üzlethelyiséget, de legalább tudjuk, hogy ott naponta nagyjából 5000 ember elmegy a kirakatunk előtt. De mi van, ha soha egyetlen egy sem jön be?
 
#* Elkápráztat minket a megjelenési számokkal? Ne feledjük, hogy a megjelenési szám csak egy adat. Olyan ez, mintha lenne egy boltunk a Váci utcában. Nos, igen, nem olcsó a Váci utcában bérelni egy üzlethelyiséget, de legalább tudjuk, hogy ott naponta nagyjából 5000 ember elmegy a kirakatunk előtt. De mi van, ha soha egyetlen egy sem jön be?
#* Elkápráztat minket az átkattintási arányokkal? Ne feledjük, hogy az átkattintási arány is csak egy adat. Mindig lehet tovább menni. Visszatérve a Váci utcás üzletünk példájára, tegyük fel, hogy minden arra sétálónak adunk száz forintot, ha bejön a boltba (átkattint a hirdetésünkre ugye). Ott áll Mariska a kis kalotaszegi néptáncos ruhájában, mosolyog, osztogatja a pénzt, s ennek az emberek úgy örülnek, hogy egész nap tömve az üzlet, be is jönnek vagy ezren. De mi van, ha soha, egyetlen egy sem vesz semmit?  
+
#* Elkápráztat minket az átkattintási arányokkal? Ne feledjük, hogy az átkattintási arány is csak egy adat. Mindig lehet tovább menni. Visszatérve a Váci utcás üzletünk példájára, tegyük fel, hogy minden arra sétálónak adunk száz forintot, ha bejön a boltba (átkattint a hirdetésünkre ugye). Ott áll Mariska a kis kalotaszegi néptáncos ruhájában, mosolyog, osztogatja a pénzt, s ennek az emberek úgy örülnek, hogy egész nap tömve az üzlet, be is jönnek vagy ezren. De mi van, ha soha, egyetlen egy sem vesz semmit?
 
#* Elkápráztat minket azzal, hogy az első helyen jelenik meg a hirdetésünk? Jó, jó, az Eiffel-torony tetején is lehet boltunk, a kérdés, hogy mennyit fizetünk ezért a helyért – nem biztos, hogy megéri.  
 
#* Elkápráztat minket azzal, hogy az első helyen jelenik meg a hirdetésünk? Jó, jó, az Eiffel-torony tetején is lehet boltunk, a kérdés, hogy mennyit fizetünk ezért a helyért – nem biztos, hogy megéri.  
 
#* Elkápráztat minket az alacsony átkattintási költséggel? Ez alapjában véve egy remek dolog, hiszen spórol a pénzünkkel, meg is veregethetjük a vállát, ha tudjuk, hogy ez olyan kulcsszavakra igaz, melyek relevánsak az üzletünk szempontjából. Ha nem, akkor viszont csak annyi a különbség, hogy a pénzt nem nagy címletekben, hanem apróban szórjuk ki az ablakon.
 
#* Elkápráztat minket az alacsony átkattintási költséggel? Ez alapjában véve egy remek dolog, hiszen spórol a pénzünkkel, meg is veregethetjük a vállát, ha tudjuk, hogy ez olyan kulcsszavakra igaz, melyek relevánsak az üzletünk szempontjából. Ha nem, akkor viszont csak annyi a különbség, hogy a pénzt nem nagy címletekben, hanem apróban szórjuk ki az ablakon.
36. sor: 36. sor:
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/01/26/csak-a-kezemet-figyeld-mert-csalok-adwords-illuzionistak/ A SAKKOM Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség blogja: Csak a kezemet figyeld, mert csalok! – AdWords illuzionisták]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/01/26/csak-a-kezemet-figyeld-mert-csalok-adwords-illuzionistak/ A SAKKOM Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség blogja: Csak a kezemet figyeld, mert csalok! – AdWords illuzionisták]
 
* [http://www.sakkom.hu/szolgaltatasaink/marketing-szolgaltatasok/keresomarketing.html Keresőmarketing és PPC kampányok]
 
* [http://www.sakkom.hu/szolgaltatasaink/marketing-szolgaltatasok/keresomarketing.html Keresőmarketing és PPC kampányok]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)