#* '''Kopásjelző számokkal''': A gumigyártók folyamatosan fejlesztenek és ezek olyan apróságokban is megmutatkoznak, mint például a kopásjelző kivitelezése. A Nokian gumik esetében például a gumiban számok, egészen pontosan százalékos értékek láthatók, ezek eltűnésével és újabb számok „előkerülésével” követhető, hogy a gumi hány százalékos. Mindez arra is rávilágít, hogy ha kopásjelzőre hagyatkozunk, érdemes már a gumi vásárlása során érdeklődni, hogy hol, milyen formában érhető el az adott abroncson a TWI. Egyébként a „számos megoldás” annyiban jobb a hagyományos kopásjelzőnél, hogy segítségével pontosabb képet kapunk az abroncs futófelületének állapotáról.
#* '''Kopásjelző nyári gumik esetén''': Ez a Contentinental gumiabroncsgyártó saját megoldása, melynél megtalálható a hagyományos kopásjelző – ez az 1,6 milliméteres profilmélység elérésére figyelmeztet, de ezen felül ezek az abroncsok egy másik, 3 mm-es kopásjelzőt is tartalmaznak. Ezt az extrát egy kis esőcsepp jelöli, s arra hívja fel a figyelmet, hogy a profilmélység elérte azt a szintet, ahol az abroncs vízelvezető képessége már jelentősen csökken.
#* '''Profilmélység ellenőrzése pénzérmével: Látványos és egyszerű módja a profilmélység ellenőrzésének a pénzérmés módszer, bár ezt pontos mérésre semmiképpen nem javasolnánk.''' Ekkor egy pénzérmét helyezünk el a gumiabroncs hosszanti hornyában (lehetőség szerint több helyen), s a látottak alapján iránymutatást kaphatunk arra nézve, hogy eljött-e a csere ideje.
== Tippek ==