294
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „==Hogyan kell hirdetést létrehozni az Instagramon?== Fájl:ID-100178322.jpg Szeretnél több látogatót szerezni a weboldaladnak vagy több nézőt a videódnak? Va…”
==Hogyan kell hirdetést létrehozni az Instagramon?==
[[Fájl:ID-100178322.jpg]]
Szeretnél több látogatót szerezni a weboldaladnak vagy több nézőt a videódnak? Van egy jó mobilalkalmazásod, de eddig nem tudtad a célközönségedhez eljuttatni mobilon? A Facebook bővítette a fizetett megjelenések elhelyezésének listáját: már az Instagramon is hirdethetsz!
==Lépések==
#Kösd össze az Instagram-fiókodat a Facebook Business Managerrel!
#Lépj be a Facebookon a Power Editorba!
#Új kampány létrehozásánál az alábbi célok valamelyikét kell választanod akkor, ha az Instagramon szeretnél hirdetni: Kattintás a weboldalra, Mobilalkalmazás-telepítések vagy Videomegtekintés.
#Hirdetéssorozat létrehozásakor állítsd be a költségkeretet és az ütemezést!
#Célközönségnél válaszd ki a szükséges szűrőket! Instagram-hirdetésre gyakorlatilag minden célzási lehetőséget használhatsz.
#Hirdetés létrehozásakor, az elhelyezésnél válaszd az Instagramot (is)! Beállíthatod, hogy minden mobileszközön fusson a hirdetésed, vagy csak külön az Android-eszközökön vagy az iOS-eszközökön. Egy jelölőnégyzet segítségével megszabhatod, hogy hirdetésed csak WiFi-kapcsolat esetén legyen elérhető.
#Készítsd el a konkrét hirdetést! Ehhez először válaszd ki a célhelyet, azaz add meg, hogy melyik Facebook-, illetve Instagram-fiókkal szeretnél dolgozni.
#Töltsd fel a kreatívot!
#Az utolsó simítások végeztével Instagram-hirdetésed elkészült!
==Tippek==
*Videóhirdetés esetén 30 másodperces anyagot is készíthetsz! Ez biztosan csábítóan hangzik, hiszen szponzoráció nélkül csak 15 másodperc megjelenítésére van lehetőséged.
* A kép és a videó aránya is 1:1. Feltöltéshez az ajánlott méret kép esetén 1080x1080 pixel, videónál pedig 720 pixel széles méret javasolt.
*A hirdetés szövege maximálisan 300 karakter lehet.
*Az Instagramon keletkező konverziókat a konverziós pixel és a remarketing pixel segítségével is mérheted. Beállíthatsz követést is – már meglévő konverziós képpont alapján vagy újat is létrehozhatsz.
==Amire szükséged lehet==
*Instagram-fiók
*Facebook-fiók
*Facebook-oldal
*Business Manager
*Power Editor
*Pénz
*Szerethető kreatív
==Figyelmeztetések==
*Az Instagram a Facebook kistesója, itt is a 20%-os szabály vonatkozik a képeknél a szöveg méretarányára. A Facebook hirdetési irányelvei kiterjednek az Instagramra is, ezek alapján történik a hirdetés jóváhagyása is.
*Az Instagram-hirdetésed a felhasználók Instagram-képfolyamában jelenik meg, ahol az ismerőseik, családtagjaik és más, általuk követett Instagram-fiókok által megosztott képeket látják.
==Forrás==
*[https://www.tr-tr.fbjs.facebook.com/help/976240832426180 Alapvető tudnivalók az Instagram-hirdetésekről]
*[https://www.facebook.com/business/news/instagram-ad-expansion Világszerte elérhetőek máz az Instagram hirdetések!]
[[Kategória:Ingatlan]]
[[Fájl:ID-100178322.jpg]]
Szeretnél több látogatót szerezni a weboldaladnak vagy több nézőt a videódnak? Van egy jó mobilalkalmazásod, de eddig nem tudtad a célközönségedhez eljuttatni mobilon? A Facebook bővítette a fizetett megjelenések elhelyezésének listáját: már az Instagramon is hirdethetsz!
==Lépések==
#Kösd össze az Instagram-fiókodat a Facebook Business Managerrel!
#Lépj be a Facebookon a Power Editorba!
#Új kampány létrehozásánál az alábbi célok valamelyikét kell választanod akkor, ha az Instagramon szeretnél hirdetni: Kattintás a weboldalra, Mobilalkalmazás-telepítések vagy Videomegtekintés.
#Hirdetéssorozat létrehozásakor állítsd be a költségkeretet és az ütemezést!
#Célközönségnél válaszd ki a szükséges szűrőket! Instagram-hirdetésre gyakorlatilag minden célzási lehetőséget használhatsz.
#Hirdetés létrehozásakor, az elhelyezésnél válaszd az Instagramot (is)! Beállíthatod, hogy minden mobileszközön fusson a hirdetésed, vagy csak külön az Android-eszközökön vagy az iOS-eszközökön. Egy jelölőnégyzet segítségével megszabhatod, hogy hirdetésed csak WiFi-kapcsolat esetén legyen elérhető.
#Készítsd el a konkrét hirdetést! Ehhez először válaszd ki a célhelyet, azaz add meg, hogy melyik Facebook-, illetve Instagram-fiókkal szeretnél dolgozni.
#Töltsd fel a kreatívot!
#Az utolsó simítások végeztével Instagram-hirdetésed elkészült!
==Tippek==
*Videóhirdetés esetén 30 másodperces anyagot is készíthetsz! Ez biztosan csábítóan hangzik, hiszen szponzoráció nélkül csak 15 másodperc megjelenítésére van lehetőséged.
* A kép és a videó aránya is 1:1. Feltöltéshez az ajánlott méret kép esetén 1080x1080 pixel, videónál pedig 720 pixel széles méret javasolt.
*A hirdetés szövege maximálisan 300 karakter lehet.
*Az Instagramon keletkező konverziókat a konverziós pixel és a remarketing pixel segítségével is mérheted. Beállíthatsz követést is – már meglévő konverziós képpont alapján vagy újat is létrehozhatsz.
==Amire szükséged lehet==
*Instagram-fiók
*Facebook-fiók
*Facebook-oldal
*Business Manager
*Power Editor
*Pénz
*Szerethető kreatív
==Figyelmeztetések==
*Az Instagram a Facebook kistesója, itt is a 20%-os szabály vonatkozik a képeknél a szöveg méretarányára. A Facebook hirdetési irányelvei kiterjednek az Instagramra is, ezek alapján történik a hirdetés jóváhagyása is.
*Az Instagram-hirdetésed a felhasználók Instagram-képfolyamában jelenik meg, ahol az ismerőseik, családtagjaik és más, általuk követett Instagram-fiókok által megosztott képeket látják.
==Forrás==
*[https://www.tr-tr.fbjs.facebook.com/help/976240832426180 Alapvető tudnivalók az Instagram-hirdetésekről]
*[https://www.facebook.com/business/news/instagram-ad-expansion Világszerte elérhetőek máz az Instagram hirdetések!]
[[Kategória:Ingatlan]]