A Google AdWords és Analytics fiókunkat összekapcsolni
Innen: Hogyankell.hu
A lap korábbi változatát látod, amilyen Kiscsillag (vitalap | szerkesztései) 2012. szeptember 10., 14:11-kor történt szerkesztése után volt. (→Lépések)
Hogyan kell a Google AdWords és Analytics fiókunkat összekapcsolni/szétválasztani?
Néhány egyszerű lépéssel összekapcsolhatjuk az AdWords és Analytics fiókunkat, így az AdWords kampányaink teljesítményeit jóval részletesebben láthatjuk. Egy Analytics fiókhoz egy AdWords fiók kapcsolódhat, ezért előfordulhat, hogy szét kell választani a két fiókot annak érdekében, mert például megújul a honlapunk, és így új Analytics kódhoz kell illeszteni az AdWordsöt. Ez esetben ugyanúgy kövessük végig az alábbi lépéseket azzal a különbséggel, hogy a 6. pontnál ki kell szedni a kis pipát az AdWords campaigns melletti kis dobozból.
Lépések
- Lépjünk be a Google AdWords fiókba.
- Fontos, hogy mind a Google AdWordshöz, mind az Analyticshez azonos felhasználói e-mail címmel legyen hozzáférésünk.
- Fontos, hogy a művelethez mindkét fiók esetében adminisztrátori hozzáféréssel rendelkezz.
- Válasszuk ki a Tools and Analytics fület, a legördülő listából pedig a Google Analyticset.
- Egy felugró ablak jelenik meg, ezen beállíthatjuk, hogy mivel kapcsolatban szeretnénk e-mailértesítéseket kapni (pl. teljesítményjavítással kapcsolatos hírek, legfrissebb változtatások, Google ajánlatok, visszajelzések, tesztelések stb.). Pipáljuk ki, amit nem szeretnénk megkapni.
- A jobb felső sarokban válasszuk ki az Admin gombot.
- Válasszuk ki azt az Analytics fiókot, amivel szeretnénk összekötni az AdWords fiókot.
- Kattintsunk a Tracking Code fülre, és pipáljuk be az AdWords campaigns szövegnél a kis dobozt.
- Kattintsunk a Save gombra.
Tippek
- * Ha nem látjuk az Analyticsnél azt a fiókot, amivel szeretnénk összefűzni az AdWordsöt, valószínűleg mégsincs adminisztrátori hozzáférésünk.
Amire szükséged lehet
- AdWords fiók
- Analytics fiók
- Adminisztrátori hozzáférés mindkét fiókhoz egy azon e-mail címmel.
Figyelmeztetések
- Ha egy régi AdWords fiókot leválasztunk az Analyticsről, majd egy újat csatolunk hozzá, mindkettő eredményeit láthatjuk, így nem vesznek el régi adataink sem.
Kapcsolódó források, hivatkozások
- Saját tapasztalat