Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Cikkek:Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor

A lap korábbi változatát látod, amilyen ALH Consulting Kft. (vitalap | szerkesztései) 2025. május 21., 12:23-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „ =='''Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor'''== Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)


Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor

Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár olyan szponzorokat is elérhettek, akiket eddig nem sikerült? Ha eddig még nem tettétek, akkor itt az ideje!

A rendezvényfotózás arra is lehetőséget ad, hogy pontosan ezzel a céllal készüljenek képek. Ha érdekes számotokra a téma, és szeretnétek e téren még sikeresebbek lenni, akkor tartsatok velünk!

Hogyan segíthet egy rendezvényfotós?

Például úgy, hogy kifejezetten olyan képeket is készít, amelyeken a támogatók logója látható. Végigfotózza a roll-upokat, molinókat, a színpadot és a kivetítőket. Egy jól elkapott pillanat például egy kiállító standjánál kincseket érhet. Fontos, hogy ezeken érződjön a spontaneitás, vagyis ne beállított emberek legyenek. Így pontosan látni fogják a leendő szponzorok, hogy miről maradtak le, és mit nyerhetnek egy ilyen megjelenéssel.

Ugyanakkor az is meggyőző lehet, ha a fotókon egyértelműen látszik az adott esemény sikere: a kiváló hangulat, a tökéletes környezet, a tömeg. Egy teltházas rendezvény vonzza a szponzorokat.

Miért kell szakember hozzá?

Bár sokak számára egyszerűnek tűnik egy rendezvényfotós munkája, pedig nagy szakértelmet igényel. Hiszen meg kell látni azt a pillanatot, amit érdemes lefotózni. És erre nincsenek előre legyártott forgatókönyvek, csak a rutin, a hozzáértés és a kreativitás. Egy ilyen kép akkor lesz sokatmondó, ha ad valami pluszt.

Például Özse Attilát azért érdemes megbízni ezzel a munkával, mert egyedi látásmódját minden képbe beleviszi. 3 napra vállalja a retusált fotók átadását, és az országban mindenfelé dolgozik reális árakon.

Mi kell még a profi munkához?

Ahhoz, hogy igazán jó munkát tudjon egy fotós végezni, pontosan kell őt briefelni. Ez azt jelenti, hogy minden információt meg kell kapnia az adott feladatról. A helyszín és az időpont alap, de azt is tisztázni kell, hogy kültéri vagy beltéri esemény lesz-e. Adjuk meg, hogy miről, kiről kell mindenképp fotó, és mi az, amit, illetve akit kerülni kell. Ha esetleg protréfotóra van szükség valakiről, azt is tudja előre, ne a helyszínen bízzuk meg vele hirtelen.

Előre tisztázzuk, hogy mikorra várjuk a fotókat, milyen felbontásban, milyen formátumban, és persze a célokat is határozzuk meg! Arról is kapjon információt, hogy milyen stílusú lesz az esemény. Ha ezeknek mind birtokában van még a program előtt, akkor a lehető legjobbat tudja majd kihozni a képekből.

Hogyan használd fel a fotókat?

Természetesen ahhoz, hogy biztos legyen a siker, a megfelelő körítés sem maradhat el. Ha megkaptátok a képeket, készítsetek egy lehengerlő prezentációt és fűszerezzétek a legjobb fotókkal. Posztoljatok a social media felületeiteken! Minél többen látják, annál értékesebb lesz a szponzorok számára is. Az összes marketinganyagban fel tudjátok használni, így még vonzóbbak lesznek a támogatók előtt.