Cikkek:Legyen Önnek is saját márkás kertészeti terméke

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen ALH Consulting Kft. (vitalap | szerkesztései) 2021. május 21., 06:41-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „ =='''Legyen Önnek is saját márkás kertészeti terméke'''== Ön is saját márkás kertészeti termékek piacra dobását tervezi? Meg tudom érteni. Egy olyan p…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)


Legyen Önnek is saját márkás kertészeti terméke

Ön is saját márkás kertészeti termékek piacra dobását tervezi? Meg tudom érteni. Egy olyan piacban gondolkozik, amely felszálló ágban van. Most érdemes belépni erre a piacra, mert egy jó termékkel, amit jól pozicionál, magas profitra tehet szert.

Épp ezért gondosan elő kell készíteni ezt az új kertészeti terméket. Ha jól megtervezi, megdesignolja, pozicionálja, már jöhet is az értékesítés és a disztribúció. Lássunk pár dolgot, amire mindenképp érdemes figyelnie a termékfejlesztés során.

Saját márkás kertészeti terméke bárkinek lehet?

Azért nem bárkinek, de szerencsére ma már elég kis mennyiségtől is el lehet kezdeni a gyártását, a bérgyártását. Épp ezért akár már egy kertészet tulajdonosaként is elgondolkozhat azon, hogy legyen-e esetleg saját márkás terméke a kertészetének. Törzsvásárlói biztosan örülnének neki, és ha Ön ajánlja nekik, biztosan vásárolnák is a termékét.

Célozzon meg egy növekvő réspiacot!

Manapság egyre többen kezdenek bele házi kertészkedésbe a panelrengeteg kellős közepén. Számos balkonkertész nevelgeti otthonában, az erkélyén a növényeit. És egy egyre növekvő piacról beszélünk, az embereknek vannak bizonyos igényeik, melyeket kielégítve könnyen be lehet törni erre a réspiacra.

Sok múlik a csomagoláson!

Az otthon kicsiben kertészkedőknél maradva, vannak olyan dolgok, amiktől a fejüket fogják. Ilyen például az, ha nem gondolnak arra a gyártók, hogy ők bizony nem a házuk végében, a kertben tevékenykednek, így a panelban nem adott minden.

A fejüket fogják például, amikor egy terméket öntögetni kell össze-vissza, meg hígítgatni. Vagy amikor külön be kell szerezni egy szórófejes tégelyt, mert úgy a legegyszerűbb valamit felvinni, de sima kupakos flakonban adják. Vagy amikor sok litert kell beszerezni valamiből, pedig sokkal kisebb kiszerelés is elég lenne számukra a minikertjükbe a teraszukra.

Mindez könnyen kiküszöbölhető egy megfelelő, az igényekhez illeszkedő termék piacra dobásával. Szerezze be hozzá a tartós és hasznos csomagolóanyagokat a megfelelő kiszerelésben, és máris kezdheti a termékek gyártását.

Design, értékesítés és disztribúció

Kell egy jó design, egy eladható kinézet, egy kiváló címke. Ez sokat jelent, mert a vásárlók sokszor a csomagolás alapján döntenek az egyes termékek között. Főleg azok, akik nincsenek annyira otthon a kertészeti dolgokban. És sok ilyen vásárló van, azt elhiheti.

Mondhatnám, hogy egy jó címke eladja magát, de ha nem tudnak róla, akkor nem is fogják megvenni. Ezért nagyon fontos a marketing kérdése, mely nagyban összefügg a disztribúcióval, azaz a termékek elosztásával, a vásárlókhoz való eljuttatásával.

A marketing gondoskodik róla, hogy eljusson a termék híre a vásárlókhoz. A disztribúció pedig azért felel, hogy elérhető legyen számukra a termék. Bekerülhet más cégek termékpalettájába, vagy pl. saját webáruházat is nyithat.