Hirdetést létrehozni az Instagramon

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen BoglarkaS (vitalap | szerkesztései) 2017. május 17., 07:43-kor történt szerkesztése után volt.
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

[szerkesztés] Hogyan kell hirdetést létrehozni az Instagramon?

ID-100178322.jpg

Szeretnél több látogatót szerezni a weboldaladnak vagy több nézőt a videódnak? Van egy jó mobilalkalmazásod, de eddig nem tudtad a célközönségedhez eljuttatni mobilon? A Facebook bővítette a fizetett megjelenések elhelyezésének listáját: már az Instagramon is hirdethetsz!

[szerkesztés] Lépések

  1. Kösd össze az Instagram-fiókodat a Facebook Business Managerrel!
  2. Lépj be a Facebookon a Power Editorba!
  3. Új kampány létrehozásánál az alábbi célok valamelyikét kell választanod akkor, ha az Instagramon szeretnél hirdetni: Kattintás a weboldalra, Mobilalkalmazás-telepítések vagy Videomegtekintés.
  4. Hirdetéssorozat létrehozásakor állítsd be a költségkeretet és az ütemezést!
  5. Célközönségnél válaszd ki a szükséges szűrőket! Instagram-hirdetésre gyakorlatilag minden célzási lehetőséget használhatsz.
  6. Hirdetés létrehozásakor, az elhelyezésnél válaszd az Instagramot (is)! Beállíthatod, hogy minden mobileszközön fusson a hirdetésed, vagy csak külön az Android-eszközökön vagy az iOS-eszközökön. Egy jelölőnégyzet segítségével megszabhatod, hogy hirdetésed csak WiFi-kapcsolat esetén legyen elérhető.
  7. Készítsd el a konkrét hirdetést! Ehhez először válaszd ki a célhelyet, azaz add meg, hogy melyik Facebook-, illetve Instagram-fiókkal szeretnél dolgozni.
  8. Töltsd fel a kreatívot!
  9. Az utolsó simítások végeztével Instagram-hirdetésed elkészült!

[szerkesztés] Tippek

  • Videóhirdetés esetén 30 másodperces anyagot is készíthetsz! Ez biztosan csábítóan hangzik, hiszen szponzoráció nélkül csak 15 másodperc megjelenítésére van lehetőséged.
  • A kép és a videó aránya is 1:1. Feltöltéshez az ajánlott méret kép esetén 1080x1080 pixel, videónál pedig 720 pixel széles méret javasolt.
  • A hirdetés szövege maximálisan 300 karakter lehet.
  • Az Instagramon keletkező konverziókat a konverziós pixel és a remarketing pixel segítségével is mérheted. Beállíthatsz követést is – már meglévő konverziós képpont alapján vagy újat is létrehozhatsz.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Instagram-fiók
  • Facebook-fiók
  • Facebook-oldal
  • Business Manager
  • Power Editor
  • Pénz
  • Szerethető kreatív

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Az Instagram a Facebook kistesója, itt is a 20%-os szabály vonatkozik a képeknél a szöveg méretarányára (2017-től már futhatnak olyan hirdetési kreatívok is, melyeken ennél több szöveg található, viszont ilyen esetben sokkal kisebb eléréssel kell számolnunk). A Facebook hirdetési irányelvei kiterjednek az Instagramra is, ezek alapján történik a hirdetés jóváhagyása is.
  • Az Instagram-hirdetésed a felhasználók Instagram-képfolyamában jelenik meg, ahol az ismerőseik, családtagjaik és más, általuk követett Instagram-fiókok által megosztott képeket látják.

[szerkesztés] Forrás

Az oldal szerzői

BoglarkaS, Lilly