Diavetítés hirdetést létrehozni a Facebookon

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen Lilly (vitalap | szerkesztései) 2015. november 27., 11:18-kor történt szerkesztése után volt. (Lépések)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

[szerkesztés] Hogyan kell Diavetítés hirdetést létrehozni a Facebookon?

Slideshow-hirdetes.png

Szeretnél erőteljes hirdetést létrehozni a Facebookon, de nincs időd, pénzed, energiád minden kampányhoz külön videót gyártani? Ha többet szeretnél elmondani a márkádról, szolgáltatásodról vagy termékedről, mint ami egy képbe belefér, mondd el több kép segítségével! A Facebook áthidaló megoldást talált ki: megérkezett a Diavetítés hirdetéstípus a Power Editorba és a Hirdetéskezelőbe egyaránt. Amiért imádni fogod: bármilyen sebességű internetelérés esetén, akármilyen mobileszközön, Facebookon és Instagramon is elérheted a potenciális fogyasztóidat.

[szerkesztés] Lépések

  1. Kattints a Power Editorban az oldal tetején a Hirdetések kezelése fülre, majd a Hirdetés létrehozása gombra!
  2. Add meg, hogy meglévő kampányt szeretnél használni, vagy újat hozol létre!
  3. Nevezd el a hirdetést, majd kattints a Létrehozás gombra!
  4. Válaszd az Egy kép vagy videó feltöltése gombot, majd kattints a Videó feliratra, végül pedig a Diavetítés létrehozása pontra!
  5. Töltsd fel vagy válaszd ki a megfelelő képeket! Egy diavetítéshez 3-7 képet használhatsz fel.
  6. Add meg a Slideshow hosszúságát! A diavetítés hossza 5-15 másodperc lehet.
  7. Állítsd be az áttűnést, ha szükséges!
  8. Válaszd ki a diavetítéses hirdetésed bélyegképét! Add meg a hirdetésben megjeleníteni kívánt szöveget és hivatkozásokat, illetve érdemes beállítani kattintógombot is az átkattintások növelése érdekében!
  9. Ha elkészültél, az új hirdetéssorozat létrehozásának befejezéséhez kattints a Változtatások ellenőrzése pontra!

[szerkesztés] Tippek

  • Ha szeretnéd az Instagramon is megjeleníteni a videós hirdetést, akkor az elhelyezéseknél válaszd az Instagram opciót! De ebben az esetben más méretarányú (négyzetes) képeket érdemes használni, mint a Facebook hírfolyamban való megjelenítéskor.
  • Jó minőségű képeket használj, kerüld a pixeles fotókat! A pirosas, narancssárgás színek dominanciáját kerüld a képen, mert azok gyakran homályosan jelennek meg.
  • A diavetítés jellegű videót tartalmazó hirdetésekhez ugyanúgy beállíthatsz feliratot, mint a többi videóhoz:
    • Miután létrehoztad a diavetítéses hirdetést, kattints a Speciális beállítások megjelenítése pontra, majd az SRT-fájl feltöltése pontra.
    • A videóhoz SubRip (.srt) formátumú fájl feltöltésével több nyelven is megadhatsz feliratot. Minden SupRip formátumú fájlt a következő névformátummal kell menteni: fájlnév.[kétbetűs nyelvkód]_[kétbetűs országkód].srt.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Facebook-oldal
  • Power Editor
  • jó minőségű kreatív (3-7 db állókép)
  • pénz

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Ahhoz, hogy diavetítés hirdetést készíthess, a kampánycélod weboldalra kattintás, mobilalkalmazás-telepítés vagy videomegtekintés elérése lehet.
  • Azonos oldalarányú képeket használj, amelyek lehetőség szerint 1280 x 720 képpont méretűek! Az optimális oldalarány 16:9 vagy 4:3. Az Instagramon megjelenő képek esetében viszont a négyzetes képarány ajánlott.
  • Ha eltérő méretű képeket használsz, azok négyzetesre lesznek körülvágva automatikusan.
  • A diavetítés jellegű videót tartalmazó hirdetések automatikus lejátszása a videók aktuális beállításával azonos módon történik, és nem indulnak újra.


[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Lilly