1 859
szerkesztés
Módosítások
→Tippek
*A Facebook azért lett engedékenyebb, hogy a kisebb oldalak is ilyen egyszerű módszerrel megmozgathassák rajongóikat, valamint növelni tudják oldaluk aktivitását (növelni a Talking About értéket). Azonban az ilyen játékok egy új termék vagy egy új bolt megnyitásának promotálására is alkalmasak, de új termékünk nevére is gyűjthetünk így ötleteket, szavazásokat bonyolíthatunk le, lezajlott eseményről is szerezhetünk felhasználói információkat, vagy éppen kvízkérdéseket tehetünk fel.
*A játékokhoz használjunk jó minőségű és figyelemfelkeltő fotókat, illusztrációkat, valamint frappáns és meggyőző szövegeket.
*A játékok nyerteseit például ezzel az [http://facebooknyertes.com | / alkalmazással] is egyszerűen kisorsolhatjuk.
*Azzal, hogy valaki lájkolja játék-posztunkat vagy hozzászólást ír hozzá, ezeket az interakciókat a felhasználók ismerősei is láthatják a hírfolyamban, így olyan emberek is tudomást szerezhetnek a játékról és ezzel együtt az oldalunkról, akik még nem rajongóink. Ha elég izgalmasnak találják a játékunkat, az oldalunkat pedig elég érdekesnek, akkor valószínűleg lájkolják azt és a játékban is részt vesznek.
*Az üzenőfalon indított játékokkal ugyan megnövelhetjük oldalunkon az aktivitást, azonban ha komolyabb játékot (pl. fotó/videópályázat, összetettebb kvízjáték) akarunk indítani, és valódi lájkokat vagy éppen adatbázis-építésre alkalmas adatokat szeretnénk begyűjteni, akkor inkább külső alkalmazásban futtassuk a játékainkat. Az alkalmazás sokkal rugalmasabb, szervezetten és biztonságosan gyűjthetünk vele adatokat, márkánkat is jobban erősíthetjük vele.