Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket

8 bájt hozzáadva, 2013. április 30., 15:30
Tippek
*Számos olyan eszköz áll a rendelkezésünkre az AdWords rendszerében, amelyek segíthetnek optimalizálni hirdetéseinket:
**'''Kulcsszóválasztó eszköz''': javaslatokat ad új kulcsszavakra, ötleteket ad kizáró kulcsszavakra és segít megbecsülni a kulcsszavak forgalmát**'''Forgalombecslő''': becslést ad az egyes kulcsszavak napi kattintására és megjelenésére, átlagos pozíciójára, napi költségére, CTR-jére és átlagos CPC-jére**'''Elhelyezés eszköz''': ötleteket ad azokra a releváns webhelyekre és területekre/kategóriákra a Display Hálózatban, ahol megjeleníthetőek a hirdetéseink, továbbá képes- és videohirdetések esetén megmutatja, hogy melyek azok a helyek, amelyek nem fogadják el az adott hirdetéstípust és formátumot**'''Lehetőségek''': figyelembe veszi a költségkeretet, a kulcsszavak-, valamint a kampány teljesítményét, és ezek alapján ad optimalizálási ötleteket, amelyek segítségével javíthatjuk fiókunk hatékonyságát**'''Konverziókövetés''': megmutatja az elért konverziókat, tulajdonképpen azt, hogy mennyire hatékonyak hirdetéseink**'''Konverzióoptimalizáló''': optimalizálja a hirdetésmegjelenítéseket, azaz kiküszöböli a haszonnal nem járó kattintásokat és a lehető legtöbb hasznot hozó hirdetéseket jeleníti meg **'''Fiókstatisztikák''': a személyre szabható oszlopoknak és lebontási lehetőségeknek köszönhetően azokra az adatokra koncentrálhatunk, amelyek fontosak lehetnek hirdetéseink optimalizálásához**'''Google Analytics''': megmutatja, hogy a felhasználók hogyan találtak rá honlapunkra, hogyan használták azt, amely információk alapján is javíthatjuk oldalunk eredményességét
== Amire szükséged lehet ==
emailconfirmed
3 341
szerkesztés