=='''A szűk közönség ereje, avagy hogyan pozícionáljuk a vállalkozásunkat?'''==
[[Fájl:Https-_www.rackhost.hu_-_2020_december_-_Cikk2.png | 600px]]
Miért érdemes a vállalkozásunk termékét és szolgáltatását egy szűkebb rétegre pozícionálni ahelyett, hogy széles rétegekre akarnánk lőni legfeljebb közepes eredményekkel? A cikkben erre a kérdésre fogunk részletes választ adni.
Az utóbbi tűpontosan mutat rá egy olyan tipikus problémára, ami sokakat érint. Elképesztően fontos leszűkíteni tehát a piacunkat. Nyithatunk kutyaeledeles webshopot is, de sokkal nagyobb sikereket érhetünk el például kifejezetten a kistestű ebekre specializálódva.
==='''A megfelelő piaci rés megtalálása többféle előnnyel is kecsegtet a számunkra'''===
Egy szűkebb réteget folyamatosan elérni egy marketingüzenettel sokkal kevesebb pénzt emészt fel, mintha százezreket akarnánk megcélozni. A legjobb az egészben pedig az, hogy ez a stratégia gyorsabban szállít eredményeket is.