532
szerkesztés
Módosítások
nincs szerkesztési összefoglaló
# '''Határozzuk meg a céljainkat és célcsoportunkat!''' A döntés előkészítéséhez fontos, hogy kik nézik mobileszközökről az oldalunkat, és ők jellemzően milyen tevékenységet folytatnak azon. Ebben segíthet, ha a meglévő honlapunk elérhető webstatisztikáit kielemezzük (a Google Analytics például nagyon jó adatokat biztosít). Ezen kívül a vállalat céljait is meg kell határozni: teljes körű funkcionalitást szeretnénk biztosítani a mobiloldalon, vagy elég, ha például elsősorban a vásárlást támogatja majd, és csupán az ehhez szükséges információkat tennénk ki az oldalra.
# '''Vizsgáljuk meg jelenlegi oldalunkat!''' Ha a vállalati website nagyon összetett és rengeteg információ van rajta, akkor valószínűleg a responsive weboldal nem lesz jó megoldás, hiszen a mobilon sokkal letisztultabb jelenlétre van szükség. Az pedig nem a jó irány, hogy az asztali, PC-ről, laptopról elérhető verziót „butítjuk le”.
# '''Tekintsük át az egyes megoldások előnyeit és hátrányait!'''
## A reszponzív webdesign előnyei: