Eseményt létrehozni a Facebookon
Szerkesztés Hogyan kell Eseményt létrehozni a Facebookon?
Nap mint nap megesik, hogy ismerőseink és a kedvelt oldalaink esemény meghívókkal bombáznak minket a közösségi oldalakon. Ám ne feledkezzünk meg a tényről, hogy egy esemény létrehozása a Facebookon a legegyszerűbb módja annak, hogy akár egy kisebb társaságot, akár több száz embert összehozzunk egy helyre. Lássuk, hogy kell Facebook eventet létrehozni saját és céges profilunkban!
Szerkesztés Lépések
- Saját profilunkban:
- Az Üzenőfal bal oldalán lépjünk az Események (Events) fülre!
- A jobb felső sarokban kattintsunk az Esemény létrehozása (Create Event)!
- A felugró ablakban töltsük ki a következő sorokat: az esemény elnevezése, részletek, helyszín, időpont!
- Állítsuk be, hogy kik szólhatnak hozzá az eseményhez!
- Hívjuk meg barátainkat!
- Kattintsunk a Létrehozásra (Create), és már kész is vagyunk!
- Céges profilunkban:
- Lépjünk be az adminfelületre!
- Kattintsunk a felső, állandó panelen az „Esemény, mérföldő jellegű” fülre
- vagy az Üzenőfalon az „Ajánlat, esemény” fülre!
- A felugró ablakban töltsük ki a következő sorokat: az esemény elnevezése, részletek, helyszín, időpont!
- Döntsük el, hogy bárki vagy csak az adminisztrátorok írhatnak-e bejegyzéseket az eseményhez!
- Különféle paraméterek alapján tudjuk beállítani, hogy kiket szeretnénk meghívni az eseményre! (nem, családi állapot, tanulmányok, érdeklődés, életkor, lakóhely, nyelv)
- Kattintsunk a Létrehozásra, és már kész is vagyunk!
Szerkesztés Tippek
- Adjunk figyelemfelkeltő nevet az eseménynek!
- Minél több részletet áruljunk el az eseményről!
- Minél több paramétert hozzáadunk az eseményhez, annál relevánsabb célközönséget hozhatunk össze!
- Tölts fel az eseményhez borítóképet!
Szerkesztés Amire szükséged lehet
- saját Facebook profil
- céges Facebook profil
Szerkesztés Figyelmeztetések
- Az adatvédelmi beállításokkal el tudjuk kerülni a kíváncsiskodó szemeket!