1 859
szerkesztés
Módosítások
→Lépések
#*Kizáró kulcsszavakkal küszöböljük ki a nem kívánt megjelenítéseket! Például ha nem forgalmazunk használt egyetemi könyvet, azonban másfajta könyveket igen, akkor vegyük fel a listába az ''–egyetemi'' kizáró kulcsszót.
#*A rosszul teljesítő hirdetések szövegeit írjuk át és tegyük őket ösztönzőbbé (''Vásárolja meg olcsóbban!, Regisztráljon most a kedvezményekért!'')!
#*Használjunk kulcsszavakat kulcsszóbeillesztést! Ha ugyanazt a kulcsszót kapcsoszárójelbe téve elhelyezzük a hirdetés címsorában, valamint kapcsoszárójel nélkül a hirdetés címében és szövegében! Ezek , akkor ez a kulcsszavak kulcsszó megfelelő felhasználói keresés esetében félkövér betűtípusban fognak fog megjelenni, így könnyebben rájuk rá irányul a felhasználó figyelme, vagyis pontosan azt kapja, amit keresett.
#'''Gyarapítani szeretném a forgalmat!''' Hirdetéseinkkel az is lehet a célunk, hogy egyszerűen csak a honlapunkra érkezők számát gyarapítsuk, azaz növeljük webhelyünk forgalmát. Természetesen ebben az esetben is a releváns kulcsszavakkal és az [[Google_AdWords_kampányhoz_hirdetési_szöveget_írni | imponáló hirdetésszövegekkel]] érhetjük el ezt az eredményt, de további praktikákat is bevethetünk:
#*Bővítsük meglévő kulcsszólistánkat új kulcsszavakkal és állítsunk be hozzájuk megfelelő egyezéstípust!