47
szerkesztés
Módosítások
→Tippek
* Tartsd nyitva a szemed! Igyekezz helytálló következtetéseket levonni, ha egy sikeres marketing kampányt látsz.
* A marketing stratégia annyiféle lehet, ahány variáció a termék, ár, értékesítési csatorna, kommunikációs csatorna területen csak lehetséges. Érdekes tanulmányozni például a nagy cégek marketing stratégiáit – az esernyőmárka stratégiát, a kereskedelmi márkák stratégiáit stb.
* A marketing legmodernebb felfogása szerint nem kell különösebben foglalkozni azzal, hogy hogyan pozicionálunk egy terméket, vagy mit is mondunk a reklámjában – hagyjuk mindezt a fogyasztókra. Majd ők kialakítják maguknak a márka image-ét.
* Olvasd el Al Ries - Jack Trout: Marketingháború c. könyvét!
* Ha megtetszett, olvasd el tőlük A marketing 22 vastörvénye c. könyvét is!