1 859
szerkesztés
Módosítások
→Figyelmeztetések
*Legyen rövid a fogadó oldal betöltődési ideje, gyorsan menjen végbe az átirányítás levelünkből a honlapunkra!
*Kerüljük a zavaró elemeket, mert könnyen eltántoríthatjuk szándékától egy adott konverzió végrehajtására kész ügyfelet! Ha levelünkben található ajánlatkérés gombra kattint a felhasználó, és eljut az oldalunkra, akkor ott ne egy előugró ablak fogadja, mely például Facebook oldalunk lájkolására kéri.
*Ha honlapunk reszponzív, és a direkt marketing levelünkből átirányított felhasználó felhasználónak lehetősége van űrlapot szeretne kitölteni kitöltenie oldalunkon, akkor ezek az űrlapok legyenek rövidebbek, könnyítsük meg mobil eszközön való kitöltésüket felsorolásokkal, pipálási lehetőségekkel, akciógombokkal!
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==