Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket

5 bájt hozzáadva, 2013. április 30., 10:08
Lépések
#'''Növelni szeretném a CTR-t, azaz az átkattintások arányát!''' Ahhoz, hogy az érdeklődők valóban rá is kattintsanak hirdetésünkre, – amely aztán elvezeti őket a honlapunkra – először is az kell, hogy hirdetésünk valóban megjelenjen a felhasználó keresésére, és ha már megjelent, akkor pedig legyen elég figyelemfelkeltő, hogy az adott termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő felhasználó „ráharapjon”. Ehhez a következőket kell tennünk:
#*'''Az adott termék vagy szolgáltatás szempontjából a valóban releváns [[Kulcsszólistát_összeállítani_Google_AdWords_kampányhoz | kulcsszavakat gyűjtsük össze]]!'''#*Variáljuk a releváns kulcsszavak egyezési típusait! Az általános kulcsszavak helyett célszerűbb a kifejezésegyezés („olcsó konyhabútor”) és a pontos egyezés ([konyhabútor]) típusokat alkalmazni.
#*A rosszul teljesítő kulcsszavakat szüneteltessük vagy töröljük a listából!
#*Kizáró kulcsszavakkal küszöböljük ki a nem kívánt megjelenítéseket! Például ha nem forgalmazunk használt egyetemi könyvet, azonban másfajta használt könyveket igen, akkor vegyük fel a listába az –egyetemi kizáró kulcsszót.
1 859
szerkesztés