=='''Hogyan lehet a vásárlói élettartam értéket befolyásolni?'''==
[[Fájl:Https-_www.klikkmarketing.hu_-_2021_május_-_Cikk2.png | 600px]]
A legtöbb vállalkozásnál vannak visszatérő vásárlók, megrendelők, illetve törekszik arra, hogy legyenek. Vannak olyan termékek, amelyeknél magától értetődő a folyamatos vásárlás, például újság-előfizetés, weboldal-üzemeltetés, sok vállalkozás esetén azonban ez nem ennyire egyértelmű.
Ha visszatérő vásárlókban, illetve [https://www.klikkmarketing.hu/kiadvanyok hűséges megrendelőkben gondolkodunk], akkor az ügyfél-elégedettséget helyezzük a középpontba és rájövünk, hogy a hosszú távú kapcsolat sokkal értékesebb, mint az egyszeri nagy megrendelés.
==='''Hogyan lehet az élettartam értéket meghatározni?'''===