294
szerkesztés
Módosítások
Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell A Gmailen hirdetni? == right|300 pxA Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, í…”
== Hogyan kell A Gmailen hirdetni? ==
[[Fájl:Gmail-adw-hirdetesek.png|right|300 px]]A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!
== Lépések ==
#Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. [https://accounts.google.com/signup?hl=hu A fiók létrehozásához kattints ide!]
#Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
#Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
#Válassz a felkínált változatok közül:
##Gmail-képsablon.
##Gmail – egyetlen promóciós sablon.
##Gmail – többtermékes sablon.
##Gmail katalógussablon.
##Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
#Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.
== Tippek ==
Mikor és melyik sablont használjuk?
*Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
*Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
* Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
*Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
*Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.
== Amire szükséged lehet ==
*internetkapcsolat
*Gmail-fiók
*aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
*ajánlat
*weboldal (és megfelelő céloldal)
*szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
*logó
== Figyelmeztetések ==
*A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
*Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
*A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.
== Kapcsolódó videók ==
Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?
<youtube>v=jUnGdf3G92o</youtube>
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
[http://www.sakkom.hu/blog/2016/03/11/miert-valasszuk-a-gmail-hirdetest Miért válasszuk a Gmail-hirdetést?]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Szoftver]]
[[Kategória:Számítástechnika-műszaki-cikkek]]
[[Fájl:Gmail-adw-hirdetesek.png|right|300 px]]A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!
== Lépések ==
#Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. [https://accounts.google.com/signup?hl=hu A fiók létrehozásához kattints ide!]
#Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
#Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
#Válassz a felkínált változatok közül:
##Gmail-képsablon.
##Gmail – egyetlen promóciós sablon.
##Gmail – többtermékes sablon.
##Gmail katalógussablon.
##Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
#Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.
== Tippek ==
Mikor és melyik sablont használjuk?
*Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
*Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
* Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
*Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
*Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.
== Amire szükséged lehet ==
*internetkapcsolat
*Gmail-fiók
*aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
*ajánlat
*weboldal (és megfelelő céloldal)
*szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
*logó
== Figyelmeztetések ==
*A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
*Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
*A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.
== Kapcsolódó videók ==
Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?
<youtube>v=jUnGdf3G92o</youtube>
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
[http://www.sakkom.hu/blog/2016/03/11/miert-valasszuk-a-gmail-hirdetest Miért válasszuk a Gmail-hirdetést?]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Szoftver]]
[[Kategória:Számítástechnika-műszaki-cikkek]]