1 100
szerkesztés
Módosítások
→Lépések
== Lépések ==
# '''# Tervezz az adott célcsoportra!''' Az eDM tervezésekor mindig tartsd szem előtt, hogy kik fogják olvasni azt. Egy idősebb férfi figyelmét egészen más szóhasználattal és képi elemekkel lehet felkelteni, mint egy fiatal nőét. Ha a célcsoportod nagyon változatos, inkább szegmentáld a címzetteket (ha az adatbázis lehetőséget biztosít erre), és készíts az eDM-ből külön változatot mindegyik csoport számára.
# '''Gondolkodj headline-okban!''' A marketing üzeneteidet próbáld minél tömörebb és figyelemfelkeltőbb módon megfogalmazni. Ezeket használd címnek, illetve az e-mail tárgyának – mindkét helyen különösen fontos a rövidség.
# '''Használj megragadó képi elemeket!''' Egy kép sokszor gyorsabban tud közvetíteni egy üzenetet és jobban megragadja a figyelmet, mint a szöveg. Ezért mindenképp érdemes valamilyen képi elemet használni az eDM-ben. Ügyelj azonban arra, hogy ez is részét képezze az üzenetnek, ne legyen túl általános vagy öncélú (attól még, hogy meztelen nőkkel, illetve gyerekkel és kiskutyával sok mindent el lehet adni, nem biztos, hogy a te esetedben is növelni fogja egy ilyen kép az eladások számát).