38
szerkesztés
Módosítások
→Lépések
== Lépések ==
# '''Hívd össze a marketingrészleget és beszéld át velük a humor alkalmazását a későbbi kampányok során!''' Ahelyett, hogy beleerőltetnéd a humort a jelenlegi stratégiába, inkább tárd a kollégák elé az a jövőre vonatkozó, ezzel kapcsolatos ötleted a jövőre vonatkozóan. Tisztázzátok a határokat, mint például a szarkazmus használatát (amit elég nehéz print anyagokon keresztül kommunikálni) vagy a jó ízlés határain kívül eső témákat, mint a nemmel, bőrszínnel vagy vallással kapcsolatok élcelődések. # '''Döntsd el, milyen üzenetet is akarsz kommunikálni!''' Majd válassz kreatív és szellemes megoldásokat annak illusztrálására. Egy üzenet ugyanúgy tálalható vicces és komoly köntösben is attól függően, hogy mely médiumokon (TV, rádió, Internet internet stb.) keresztül kívánjuk közvetíteni azt.# '''Célozd meg üzenetnek a termékhez kapcsolódó személyiségjegyeket vagy hangulatot, ne magát a terméket.''' Ha például bútorokat árulsz, ne a kanapé kényelméből faragj viccet, inkább az hétvégi sporteseményt próbáld meg megragadni a humor forrásaként, aminek a közvetítését ugyebár bevett szokás a nappaliban található kanapéból figyelni.#*Gondolkozz újúgy, mint egy komikus! Gondold végig a mindennapi helyzeteket, és fedezd fel a bennük rejlő humort, mert ezek a kézenfekvő poénok tuti sikerhez vezetnek.
== Tippek ==