Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Az Angry Birds-dzel játszani

1 034 bájt hozzáadva, 2014. augusztus 25., 11:58
Lépések
== Lépések ==
# A '''játék alaptörténete''', hogy a madarak tojásait megkívánták és ellopták a malacok, akiken ezért bosszút állnakakarnak állni tollas barátaink.
# A '''játék lényege''', hogy egy csúzli segítségével kell a különböző színű és formájú madarakat a malacok által lakott egyedi építményekre kilőni, és így az összedőlő épületben tartózkodó disznókat elpusztítani.
# '''Ahogy teljesítjük a pályákat''', újabb madártípusok válnak elérhetővé, amik egyedi képességekkel rendelkeznek. Ezek Ezekre a pályák teljesítése során fontos szerepet kapnakszükségünk is van. Az alapjátékban a következő típusokkal találkozhatunk:## Piros madár: Nincs semmilyen specialitása ## Kék madarak: Érintésre három külön madárra válik szét és összetörik az üvegeket.## Chuck (sárga): Képes a fa barikádokat összetörni. Érintésre gyorsabban kezd repülni így hatékonyabban rombol.## Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez## Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll.## Bumeráng(zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul.## Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez. ## Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt.## Stella: Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat.
# '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén.
# '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet.
106
szerkesztés