532
szerkesztés
Módosítások
nincs szerkesztési összefoglaló
== Lépések ==
# '''Határozzuk meg a céljainkat és célcsoportunkat!''' A döntés előkészítéséhez fontos, hogy kik nézik mobileszközökről az oldalunkat, és ők jellemzően milyen tevékenységet folytatnak azon. Ebben segíthet, ha a meglévő honlapunk elérhető webstatisztikáit kielemezzük (a Google Analytics például nagyon jó adatokat biztosít). Ezen kívül a vállalat céljait is meg kell határozni: teljes körű funkcionalitást szeretnénk biztosítani a mobiloldalon, vagy elég, ha például elsősorban a vásárlást támogatja majd, és csupán az ehhez szükséges információkat tennénk ki az oldalra.
# '''Határozzuk meg az erőforrásokat!''' A büdzsé mellett az is fontos, hogy mennyi energiát tudunk beletenni az oldal létrehozásába és menedzselésébe. A külön mobiloldal és a reszponzív oldal létrehozása egyaránt munkaigényes, de míg a reszponzív honlap esetében elegendő egy oldalt karbantartani, addig a külön mobilsite-nál dupla munkát jelent az új tartalmak felvitele, az adatok frissítése stb.
# '''Tekintsük át az egyes megoldások előnyeit és hátrányait!'''