Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Cikkek:Gördülékenyebb ügyfélirányítási módszert keres

A lap korábbi változatát látod, amilyen ALH Consulting Kft. (vitalap | szerkesztései) 2022. július 25., 08:00-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „ =='''Gördülékenyebb ügyfélirányítási módszert keres?'''== Akad számos olyan üzlettípus, ahol a legtöbb esetben folyamatosan özönlenek az ügyfelek, é…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)


Gördülékenyebb ügyfélirányítási módszert keres?

Akad számos olyan üzlettípus, ahol a legtöbb esetben folyamatosan özönlenek az ügyfelek, és egészen nagy a valószínűsége annak, hogy bizonyos ideig várakozni is kell az ügyféltérben, mielőtt sorra kerülnek.

Ahhoz azonban, hogy a várakoztatás, vagyis az ügyfélirányítás zökkenőmentesen történjék, elengedhetetlenül fontos, hogy az ügyfelek már a belépéskor megkapják a várakozáshoz, az ügyintézéshez kapcsolódó leglényegesebb információkat.

Ha Önben már megérett a gondolat, hogy optimalizálni szeretné az ügyfélirányítás folyamatát, akkor a Reklámeszköz.hu várakoztatótáblái és állványai fognak Önnek tökéletes megoldást nyújtani.

Melyik várakoztató tábla lesz a legideálisabb az Ön cégének?

Bár a legnépszerűbb termék kétségtelenül a háromféle plakátmérettel rendelkező alumínium várakoztató tábla, mégis akad még néhány másik opció, amit érdemes számba venni. A teleszkópos info állvány fokozatmentesen állítható mind magasságra, mind pedig dőlésszögre.

Az info oszlop egy sokkal minimalistább megoldást jelent, hiszen a plakátkeret helyett csupán egy plexi tartja az információt tartalmazó lapot. Ha valami elegánsabb megoldásra vágyik, akkor a slim posztertartó állványt érdemes választani.

A kapcsos menütartó állvány és a kültéri menütartó éttermek, vendéglátóhelyek esetében teszi gördülékenyebbé a vendégek és a dolgozók dolgát egyaránt.

Milyen plakátméret az ideális?

A legnépszerűbb méret az A4-es méret, köszönhető ez talán annak is, hogy ebben a méretben a legegyszerűbb és leggyorsabb nyomtatni, legyen szó bankról, közintézményről, hotelről vagy akár vendéglátó egységről.

Ennél lényegesebb pedig nincs is: ha van már várakoztató táblánk, akkor ott mindig naprakész információval várjuk a betérő vendégeket, ügyfeleket! A legtöbb állvány esetében könnyen, szerszámok nélkül cserélhető a plakát, sőt, akad olyan állvány is, amely mindkét oldalról olvasható felületet biztosít az ügyfeleknek.

Egy jól elhelyezett kordon aranyat ér

Persze nemcsak az információval, hanem a kordonokkal is tudjuk irányítani az embereket, ami például a sorszám nélküli várakozás során kifejezetten hasznosnak bizonyul, nem beszélve az ügyintézés diszkrét jellegéről, vagy akár a pandémia miatt távolságtartás szükségességéről.

Ha kijelöli az utat az ügyfelek számára, az mindenkinek csak egyszerűsíteni fogja a dolgát, ezáltal hatékonyabban tudják a kollégák végezni a munkájukat és az ügyfelek is nyugodtabban várakoznak.

Szerezzen minél jobb ügyfélélményt!

Talán mondani sem kell, de a megfelelő információmennyiséggel ellátott ügyfél elégedettebben és türelmesebben fog várakozni, így amikor végre eljut az ügyintéző asztaláig, nem önti rá az összes dühét a kollégára, hiszen jó előre megkapta a megfelelő tájékoztatást.

Ezért aztán fokozottan érdemes odafigyelni az ügyfélirányítás módjára, és minél több, minél láthatóbb helyre elhelyezett várakoztatótáblával és persze kordonnal elősegíteni a legjobb ügyfélélményt!