Vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon
A lap korábbi változatát látod, amilyen BoglarkaS (vitalap | szerkesztései) 2019. március 6., 09:14-kor történt szerkesztése után volt. (→Lépések)
Hogyan kell vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon?
A Business Manager a Facebook vállalkozáskezelő rendszere, melyet annak érdekében hoztak létre, hogy biztonságosabbá és áttekintetőbbé váljon a vállalati oldalak, hirdetési fiókok kezelése. A rendszerben egy helyen kezelhetünk Facebook-oldalakat, Instagram-profilokat, hirdetési fiókokat, számlázási beállításokat és a vállalaton dolgozókat, de itt tudunk létrehozni célközönségeket, képpontokat, termékkatalógusokat, és a konverziókövetést is itt tudjuk beállítani.
Lépések
- Regisztrálj egy fiókot a Vállalkozáskezelőben!
- Ha még nem tetted meg, ezen a ponton be kell jelentkezned saját Facebook-profilodba.
- Add meg a vállalkozás nevét és munkahelyi e-mail címedet!
- A következő oldalon töltsd ki a cégedre vonatkozó adatokat!
- A megadott e-mail címre érkezni fog egy regisztrációt megerősítő e-mail, kövesd a levélben írt utasításokat!
- Vállalkozáskezelő fiókod elkészült!
- Business Managered főoldalán adhatod meg a következőket:
- Oldal: hozzáadhatod a Vállalkozáskezelődhöz saját oldaladat, hozzáférést kérhetsz egy olyan oldalhoz, ahol nem vagy adminisztrátor, vagy létrehozhatsz egy új oldalt is.
- Hirdetési fiók: létrehozhatod saját hirdetési fiókodat, vagy saját vállalkozásodhoz kapcsolhatsz egy már meglévő hirdetési fiókot.
- Emberek: hívj meg embereket a Facebookon regisztrált e-mail címükkel Business Manageredbe adminisztrátorként, munkatársként vagy pénzügyi szerkesztőként.
- További vállalkozáselemek (Instagram-fiók, alkalmazások stb.) felvételéhez nyisd meg a Vállalkozás beállításait!
Tippek
- Érdemes Vállalkozáskezelőre váltani, hiszen rengeteg olyan eszköz elérhető általa, melyet másként nem tudunk használni.
- Ez a fiók és a hozzárendelt oldalak a te tulajdonodat képezik, így senki, még a hozzájuk rendelt adminok sem vehetik el tőled.
- Adj különböző embereknek különféle hozzáférési szinteket, így mindenki csak annyit lát az oldalból, amennyire szüksége van.
Amire szükséged lehet
- Üzleti e-mail cím
- Facebook-profil
- Vállalkozásod céges adatai (pl. adószám)
- Facebook-oldal
Figyelmeztetések
- Mostantól csak a business.facebook.com oldalon keresztül tudsz csak belépni vállalati oldaladra, amihez azt az e-mail címedet kell használnod, amivel a Facebookra regisztráltál! (Tehát nem amit megadtál üzleti e-mail címet.)
- Azért is hozta létre a Facebook a Business Managert, hogy hatékonyabban vegye fel a harcot az ún. megosztott és szürke profilokkal szemben. Ha magadra ismersz, vagy egy olyan profillal menedzselted eddig a hirdetéseidet, ami emberként volt jelen a közösségi oldalon, de aktivitása nem volt, fokozottan figyelj, mert ezeket a profilokat folyamatosan szünteti meg a Facebook! Nehogy egyik nap arra ébredj, hogy az összes eddigi hirdetésed eltűnt…