Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Több látogatót irányítani a weboldalra

A lap korábbi változatát látod, amilyen Hogyankell (vitalap | szerkesztései) 2016. augusztus 22., 17:45-kor történt szerkesztése után volt.
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Szerkesztés Hogyan kell több látogatót irányítani a weboldalra?

A webes megjelenés mozgatórugója a látogató, aki felkeresi a honlapot. Nélküle a weboldal olyan mint a papírgyűjtésen a szórólap. Ha valaki véletlenül megtalálja és még érdekli is mi van benne az óriási szerencse!

A látogatók weboldalra irányításának több módszere is létezik, a leghatásosabbak akkor lesznek, ha többet is használsz belőlük. Az ajánlott sorrend a következő:


Szerkesztés Lépések

  1. Keresőoptimalizálás: A leginkább kifizetődő látogatószerzési módszer a keresőoptimalizálás vagy más néven SEO. A módszerek felsorolása, és az összefüggések leírása több cikket is magába foglalna, így ezt csak említés szintjén teszem meg. A SEO-ban az a jó, hogy ha megcsináljuk, és jól csináljuk azt, a látogatók automatikusan fognak érkezni a keresőkből.
  2. Közösségi oldalak: Nem csak a Facebook-ra gondolok, vannak egyéb csatornák is, mint például a Twitter, Pinterest, LinkedIn stb. Válaszd bármelyiket is, fontos hogy rendszeres, de nem túlzott mértékű kommunikációval fogsz csak eredményeket elérni. Építs a weboldalad témakörét érdeklő közösséget, akinek időnként megmutatod a weboldal írásait.
  3. Linképítés: Ez a keresőoptimalizáláshoz is kapcsolódhat, hiszen a link-hálózat nagyságát és minőségét a Google is felhasználja a találati lista összeállításakor, ugyanakkor önmagában is egy látogatószerző csatorna lehet.
  4. Minőségi tartalom: Ha minőségi, érdekes vagy hasznos tartalmakat készítünk a látogatóink maguktól is meg fogják azt osztani a közösségi hálózatokon, elküldik ismerőseinek, illetve jobb helyezéseket fog adni a Google is ha látja hogy az emberek kedvelik a tartalmaid.



Ezek voltak a fő módszerek, de léteznek apróbb trükkök százai, amiket kihasználva szintén komoly forgalomra tehetünk szert.

  • Forgalomcserélő rendszerek: Ilyenek is léteznek, itt pénzért vagy weboldalak megtekintéséért cserébe látogatókat szerezhetsz. A módszert nem igazán ajánlom ha kereső-optimalizálni is szeretnél, mivel nagy valószínűséggel a Google nem nézi jó szemmel ezeket a rendszereket.
  • E-mail aláírás: Egyszerű de nagyszerű trükk, ha az e-mail aláírásunk kiegészítjük egy kattintható hivatkozással. A napi levelezések alkalmával ezek a linkek rengeteg helyre eljuthatnak.
  • Hirdetés: A fizetett hirdetések szintén hozhatnak stabil forgalmat, azonban ez a pénztárcánk függvényében használandó módszer,


Szerkesztés Amire szükséged lehet

  • weboldal
  • Google Analytics
  • Facebook oldal, vagy csoport
  • folyamatos tanulási készség


Szerkesztés Figyelmeztetések

A keresőoptimalizálás és a Facebook marketing is óriási szakterület aminek szabályai egyik napról a másikra megváltozhatnak. Ha folyamatosan ügyelsz arra, hogy minőségi tartalmakat gyártasz, és megbízható vagy, nem lesz különösebb problémád, de ha csalsz az algoritmusok gyorsan lefülelnek.


Szerkesztés Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Hogyankell, ITZen