Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben
A lap korábbi változatát látod, amilyen Lilly (vitalap | szerkesztései) 2016. május 18., 13:04-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben? == right|300 px Ha eléred a célcsoporto…”)
Hogyan kell Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben?
Ha eléred a célcsoportodat mobilozás közben, akkor érdemes lehet a mobilos hirdetésekre fókuszálnod, illetve mobilajánlat-korrekciót használnod, aminek segítségével több mobilos felhasználónak jelenítheted meg a számukra készített hirdetésedet. Az alábbiakban megmutatjuk, hogy milyen lépéseket kell végrehajtanod a mobilos hirdetések kiemeléséhez.
Lépések
- Lépj be az AdWords-fiókodba!
- Válaszd ki a megfelelő kampányt és/vagy a hirdetéscsoportot!
- Kattints a beállítások gombra!
- Válaszd az eszközök opciót!
- Add meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét!
- Állítsd be, hogy növelni vagy csökkenteni szeretnéd az ajánlatot!
Tippek
- Kampányban és hirdetéscsoportban is adhatsz meg ajánlatkorrekciót. Ha mindkét szinten beállítod, akkor a rendszer a hirdetéscsoport beállításait fogja figyelembe venni.
- -90-től +300 százalékig adhatod meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét.
- Ha egyáltalán nem szeretnéd mobilon megjeleníteni a hirdetéseidet, akkor -100 százalékot írj be!
Amire szükséged lehet
- Internetkapcsolat.
- AdWords-/Google-fiók.
- Meglévő hirdetési kampány.
- Mobilra optimalizált hirdetések.
- Mobilra optimalizált, vagy legalább reszponzív weboldal.
Figyelmeztetések
- Ha kampány szinten -100% az ajánlatkorrekció, akkor hiába állítasz be hirdetéscsoport szinten korrekciós értéket, a rendszer nem fogja figyelembe venni, és letiltja a kampány mobilos megjelenítéseit.
Kapcsolódó videók