A Gmailen hirdetni
Innen: Hogyankell.hu
A lap korábbi változatát látod, amilyen Lilly (vitalap | szerkesztései) 2016. április 21., 14:09-kor történt szerkesztése után volt. (→Lépések)
Hogyan kell A Gmailen hirdetni?
A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!
Lépések
- Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. A fiók létrehozásához kattints ide!
- Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
- Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
- Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
- Válassz a felkínált változatok közül:
- Gmail-képsablon.
- Gmail – egyetlen promóciós sablon.
- Gmail – többtermékes sablon.
- Gmail katalógussablon.
- Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
- Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
- Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.
Tippek
Mikor és melyik sablont használjuk?
- Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
- Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
- Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
- Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
- Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.
Amire szükséged lehet
- internetkapcsolat
- Gmail-fiók
- aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
- ajánlat
- weboldal (és megfelelő céloldal)
- szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
- logó
Figyelmeztetések
- A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
- Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
- A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.
Kapcsolódó videók
Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?