Cikkek:Ezeket ellenőrizd, mielőtt elindítod a hirdetést

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen ALH Consulting Kft. (vitalap | szerkesztései) 2022. augusztus 24., 14:23-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „ =='''Ezeket ellenőrizd, mielőtt elindítod a hirdetést'''== 600px Érdemes néhány dolgot ell…”)
(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)


Ezeket ellenőrizd, mielőtt elindítod a hirdetést

Https- followmarketing.eu - 2022 augusztus - Cikk2.png

Érdemes néhány dolgot ellenőrizni, mielőtt elindulna a hirdetés. Cikkünkben ezeket gyűjtöttük össze.

Az alábbiak ellenőrzésével egyszerűen elkerülhetők a hibák a hirdetés elindításakor. Utána csupán a folyamatos tesztelésre, a finomhangolásra kell időt fordítani, melynek köszönhetően könnyen kideríthető, hogy melyik változat hozza a legtöbb vásárlást. Ha profi kampányt szeretnél, akkor érdemes részt venni social media tanácsadáson.

Ha az aktivitás növelése a cél, akkor aktivitás kampányt kell indítani

Első lépésként azt kell ellenőrizni, hogy a kampány célja megfelelő-e. Például, ha a cél a weboldalra embereket terelni, akkor konverziós és forgalom kampányban érdemes gondolkodni. Ha az aktivitás növelése a cél, akkor aktivitás kampányt kell indítani.

A hirdetés sikerének egyik legfontosabb pontja a megfelelő célközönség meghatározása. Érdemes tesztelni a különböző korosztályt, érdeklődési kört és földrajzi helyet. A teszteléseknek köszönhetően egyszerűen megtalálható a jó célközönség.

Fontos, hogy a kreatív megragadja a leendő vásárlók figyelmét

Az elhelyezéseket is érdemes ellenőrizni, hiszen mindenképpen olyan platformot kell használni, mely megfelel a kampány céljának. A költségkeret beállítását is javasolt ellenőrizni, célszerű a kampány kezdetén alacsonyabb költségkerettel indulni. Ha az adott hirdetés kiemelkedően jól teljesít, bátran emelhető az összeg.

Végül pedig magára a hirdetésre kell kiemelt figyelmet fordítani. Az ellenőrzés során azt kell figyelni, hogy a kép megfogja-e a közönséget, megfelelő-e a hirdetési formátum és érdekes-e a szöveg. Ha az említettek megfelelőek, akkor biztosan nem marad el az eredmény. Fontos, hogy a kreatív megragadja a leendő vásárlók figyelmét, törekedni kell a tökéletességre.

Kellő mértékben különbözzön a konkurensek által használtaktól

A hirdetés vizuális tartalmánál fontos, hogy a kép figyelemfelkeltő legyen. Továbbá a landing oldal legyen összhangban a kreatív képi és színvilágával. A méretek beállításakor figyelembe kell venni, hogy az adott platform esetében mit érdemes használni. Mindemellett fontos, hogy az elkészült kreatív kellő mértékben különbözzön a konkurensek által használtakétól. Érdemes hangulatjeleket alkalmazni a szövegben.

A hirdetés szövegénél fontos, hogy a vásárló pontosan tudja, hogy mit kell tennie. Egyszerűen kell fogalmazni, elengedhetetlen, hogy a célközönségnek készüljön a szöveg. Érdemes hangsúlyozni az egyediségeket, és fontos, hogy hasson az érzelmekre a hirdetés. Publikálás előtt mindenképpen át kell olvasni a szöveget legalább kétszer, hogy ne maradjanak benne helyesírási hibák. Továbbá legyen jól tagolt és olvasható. Mindemellett pedig fontos, hogy összhangban legyen a Facebook szabályzatával, a hirdetési ígérettel és a landing oldal ígéretével. A CTA, vagyis a cselekvésre felhívás pedig legyen egyértelmű.