Helybővítményt beállítani AdWordsben
Innen: Hogyankell.hu
A lap korábbi változatát látod, amilyen Andi02 (vitalap | szerkesztései) 2012. szeptember 12., 14:33-kor történt szerkesztése után volt.
Hogyan kell helybővítményt beállítani az AdWords hirdetésekhez?
A helybővítmény gyakorlatilag egy plusz sort jelent az AdWords hirdetésben, ahol az irodánk vagy a boltunk címét és egyéb elérhetőségeit tüntethetjük fel. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet néhány lépésben beállítani a helybővítményeket.
Lépések
- Lépj be az AdWords fiókodba, majd az adott kampánynál válaszd a Hirdetésbővítmények (Ad Extensions) fület. (Ha esetleg még nincs AdWords hirdetésed, ezzel a cikkel érdemes kezdened.)
- A menü alatti szürke sávban nyisd le a Megtekintés:… (View:…) gombot, majd válaszd a Helybővítményeket (Local Extensions).
- Ezek után két lehetőség közül választhatsz:
- Ha már rendelkezel Googel Helyek (Google Places) fiókkal, az ott megadott üzleti adatok befűzéséhez válaszd A Google Helyekből származó címek (Adresses from Google Places) lenyíló menüt.
- Ha nem rendelkezel Google Helyek (Google Places) fiókkal, válaszd a Manuálisan megadott linkek (Manually Entered Addresses) lenyíló menüt. Mi a továbbiakban ezt a lehetőséget mutatjuk be részletesebben.
- Kattints az Új bővítmény (New Extension) gombra.
- Töltsd ki a megjelenő űrlapot: add meg a vállalat nevét, telefonszámát, címét, irányítószámát, amit szeretnél megjeleníteni a hirdetés alatt.
- A térképikont a Válasszon másikat (Choose antoher) linkre kattintva cserélheted le a vállalkozásod profiljához leginkább illőre, vagy akár fel is tölthetsz egy új ikont. Utóbbi esetben ügyelj arra, hogy egy 16x16 pixeles .gif, .png vagy .jpg formátumú képet használj.
- Feltölthetsz egy üzleti képet is (ez 125x125 pixel méretű).
- Ha mindennel kész vagy, kattint a mentés gombra.
Tippek
- Az okostelefonokon a hirdetésben megjelenő telefonszám kattintható, így azonnal fel tudnak hívni az érdeklődők.
Amire szükséged lehet
- AdWords fiók
- legalább egy AdWords kampány
Figyelmeztetések
- A helybővítmények jellemzően akkor jelennek meg, ha a hirdetés az első pozíciókban jelenik meg (de ekkor sem minden esetben). Ezért fokozottabban kell törekedned a kampány minőségének javítására.
Kapcsolódó videók
Források, hivatkozások
- Saját tapasztalat
- Az AdWords Súgó a helybővítményekről