TikTok-on hirdetni
Innen: Hogyankell.hu
A lap korábbi változatát látod, amilyen 212.102.99.193 (vitalap) 2024. augusztus 28., 14:56-kor történt szerkesztése után volt. (→Lépések)
Hogyan kell TikTok-on hirdetni?
Ebben az útmutatóban lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan hozhatsz létre hatékony hirdetéseket a TikTokon. Segítünk eligazodni a platformon, hogy sikeresen elérd a célközönségedet és maximalizáld kampányaid hatékonyságát.
Lépések
- TikTok Ads fiók létrehozása: Regisztrálj a TikTok for Business szolgáltatásba.
- Kampány létrehozása: A fiókba belépve kattints a "Create" gombra, majd válaszd ki a kampány célját.
- Költségkeret és ütemezés beállítása: Állíts be egy költségkeretet, amelyet a hirdetések futtatására szeretnél szánni. Szükség esetén akár a kampány időtartamát is beállíthatod.
- Hirdetési csoport létrehozása: Határozd meg a célcsoportot, valamint válasz ki, hogy hol jelenjenek meg a hirdetések a TikTok-on belül.
- Hirdetések létrehozása: A konkrét hirdetések létrehozásához töltsd fel a kreatívot, ami általában egy videó, de lapozható képek is lehetnek. Ne feledkezz meg a hirdetés szövegéről sem.
- Hirdetés jóváhagyása és indítása: Ha mindent megfelelően beállítottál, akkor küldd be jóváhagyásra, ha ez megtörtént, akkor a hirdetések elkezdenek megjelenni a TikTok platformján.
Tippek
- Használj kreatív és figyelemfelkeltő videókat.
- Célzottan válaszd ki a közönségedet.
- Tesztelj több hirdetésverziót.
- Optimalizáld a CTA gombokat.
- Tartsd röviden és lényegre törően a hirdetési szöveget.
- Használj trendi zenéket és hashtageket.
- Figyeld a teljesítményadatokat, és finomítsd a kampányt.
Amire szükséged lehet
- TikTok for Business fiók
- Videovágó szoftver (pl. Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro)
- Kreatív grafikai eszközök (pl. Canva, Photoshop)
Figyelmeztetések
- Ne használj szerzői joggal védett zenét engedély nélkül.
- Kerüld a túl hosszú videókat, mert gyorsan elveszíthetik a figyelmet.
- Figyelj a TikTok hirdetési irányelveire, hogy elkerüld a hirdetés elutasítását.
- Ne túl célzottan állítsd be a közönséget, mert ez korlátozhatja a hirdetés elérését.
- Ne hagyd figyelmen kívül a hirdetés teljesítményét, folyamatosan monitorozd és optimalizáld.