Vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen BoglarkaS (vitalap | szerkesztései) 2019. március 6., 09:12-kor történt szerkesztése után volt. (Lépések)

Hogyan kell vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon?

Hk-vallalkozas-kezelo.png

A Business Manager a Facebook vállalkozáskezelő rendszere, melyet annak érdekében hoztak létre, hogy biztonságosabbá és áttekintetőbbé váljon a vállalati oldalak, hirdetési fiókok kezelése. A rendszerben egy helyen kezelhetünk oldalakat, hirdetési fiókokat, számlázási beállításokat és a vállalaton dolgozókat, de itt tudunk létrehozni célközönségeket, képpontokat, termékkatalógusokat, és a konverziókövetést is itt tudjuk beállítani.

Lépések

  1. Regisztrálj egy fiókot a Vállalkozáskezelőben!
  2. Ha még nem tetted meg, ezen a ponton be kell jelentkezned saját Facebook-profilodba.
  3. Add meg a vállalkozás nevét és munkahelyi e-mail címedet!
  4. A következő oldalon töltsd ki a cégedre vonatkozó adatokat!
  5. A megadott e-mail címre érkezni fog egy regisztrációt megerősítő e-mail, kövesd a levélben írt utasításokat!
  6. Vállalkozáskezelő fiókod elkészült!
  7. Business Managered főoldalán adhatod meg a következőket:
    • Oldal: hozzáadhatod a Vállalkozáskezelődhöz saját oldaladat, hozzáférést kérhetsz egy olyan oldalhoz, ahol nem vagy adminisztrátor, vagy létrehozhatsz egy új oldalt is.
    • Hirdetési fiók: létrehozhatod saját hirdetési fiókodat, vagy saját vállalkozásodhoz kapcsolhatsz egy már meglévő hirdetési fiókot.
    • Emberek: hívj meg embereket a Facebookon regisztrált e-mail címükkel Business Manageredbe adminisztrátorként, munkatársként vagy pénzügyi szerkesztőként.
Facebook-vallalkozaskezelo-2019.png

Tippek

  • Érdemes Vállalkozáskezelőre váltani, hiszen rengeteg olyan eszköz elérhető általa, melyet másként nem tudunk használni.
  • Ez a fiók és a hozzárendelt oldalak a te tulajdonodat képezik, így senki, még a hozzájuk rendelt adminok sem vehetik el tőled.
  • Adj különböző embereknek különféle hozzáférési szinteket, így mindenki csak annyit lát az oldalból, amennyire szüksége van.

Amire szükséged lehet

  • Üzleti e-mail cím
  • Facebook-profil
  • Vállalkozásod céges adatai (pl. adószám)
  • Facebook-oldal

Figyelmeztetések

  • Mostantól csak a business.facebook.com oldalon keresztül tudsz csak belépni vállalati oldaladra, amihez azt az e-mail címedet kell használnod, amivel a Facebookra regisztráltál! (Tehát nem amit megadtál üzleti e-mail címet.)
  • Azért is hozta létre a Facebook a Business Managert, hogy hatékonyabban vegye fel a harcot az ún. megosztott és szürke profilokkal szemben. Ha magadra ismersz, vagy egy olyan profillal menedzselted eddig a hirdetéseidet, ami emberként volt jelen a közösségi oldalon, de aktivitása nem volt, fokozottan figyelj, mert ezeket a profilokat folyamatosan szünteti meg a Facebook! Nehogy egyik nap arra ébredj, hogy az összes eddigi hirdetésed eltűnt…

Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

BoglarkaS, Hogyankell