„Az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(→Kapcsolódó források, hivatkozások) |
|||
1. sor: | 1. sor: | ||
== Hogyan kell az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani? == | == Hogyan kell az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani? == | ||
− | Egy Analytics fiókhoz egy AdWords fiók kapcsolódhat, ezért előfordulhat, hogy szét kell választani a két fiókot annak érdekében, mert például megújul a honlapunk, és így új Analytics kódhoz kell illeszteni az AdWordsöt. | + | Egy Analytics fiókhoz egy AdWords fiók kapcsolódhat, ezért előfordulhat, hogy szét kell választani a két fiókot annak érdekében, mert például megújul a honlapunk, és így új Analytics kódhoz kell illeszteni az AdWordsöt. |
== Lépések == | == Lépések == |
A lap jelenlegi, 2012. szeptember 10., 15:39-kori változata
[szerkesztés] Hogyan kell az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani?
Egy Analytics fiókhoz egy AdWords fiók kapcsolódhat, ezért előfordulhat, hogy szét kell választani a két fiókot annak érdekében, mert például megújul a honlapunk, és így új Analytics kódhoz kell illeszteni az AdWordsöt.
[szerkesztés] Lépések
- Lépjünk be a Google AdWords fiókba.
- Fontos, hogy mind a Google AdWordshöz, mind az Analyticshez azonos felhasználói e-mail címmel legyen hozzáférésünk.
- Fontos, hogy a művelethez mindkét fiók esetében adminisztrátori hozzáféréssel rendelkezz.
- Válasszuk ki a Tools and Analytics (Eszközök és elemzés) fület, a legördülő listából pedig a Google Analyticset.
- A jobb felső sarokban válasszuk ki az Admin (Adminisztrálás) gombot.
- Lépjünk be a Data sources fülbe, és ott a táblázatban található AdWords fiók mellett kattintsunk az unlink gombra. A felugró ablakban erősítsük meg a szándékunkat.
[szerkesztés] Tippek
[szerkesztés] Amire szükséged lehet
- Meglévő Analytics fiók
- Meglévő Google AdWords fiók
- A két fiókhoz azonos felhasználói név és adminisztrátori hozzáférés
[szerkesztés] Figyelmeztetések
- A szétválasztást követően a régi AdWords adatok továbbra is szerepelnek az Analyticsben, így ezeket nem veszítjük el.
[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások
- Saját tapasztalat