„Az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(→Figyelmeztetések) |
(→Kapcsolódó videók) |
||
25. sor: | 25. sor: | ||
* A szétválasztást követően a régi AdWords adatok továbbra is szerepelnek az Analyticsben, így ezeket nem veszítjük el. | * A szétválasztást követően a régi AdWords adatok továbbra is szerepelnek az Analyticsben, így ezeket nem veszítjük el. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Kapcsolódó források, hivatkozások == | == Kapcsolódó források, hivatkozások == |
A lap 2012. szeptember 10., 14:43-kori változata
Hogyan kell az AdWords és az Analytics fiókot szétválasztani?
Egy Analytics fiókhoz egy AdWords fiók kapcsolódhat, ezért előfordulhat, hogy szét kell választani a két fiókot annak érdekében, mert például megújul a honlapunk, és így új Analytics kódhoz kell illeszteni az AdWordsöt.
Lépések
- Lépjünk be a Google AdWords fiókba.
- Fontos, hogy mind a Google AdWordshöz, mind az Analyticshez azonos felhasználói e-mail címmel legyen hozzáférésünk.
- Fontos, hogy a művelethez mindkét fiók esetében adminisztrátori hozzáféréssel rendelkezz.
- Válasszuk ki a Tools and Analytics (Eszközök és elemzés) fület, a legördülő listából pedig a Google Analyticset.
- A jobb felső sarokban válasszuk ki az Admin (Adminisztrálás) gombot.
- Lépjünk be a Data sources fülbe, és ott a táblázatban található AdWords fiók mellett kattintsunk az unlink gombra. A felugró ablakban erősítsük meg a szándékunkat.
Tippek
Amire szükséged lehet
- Meglévő Analytics fiók
- Meglévő Google AdWords fiók
- A két fiókhoz azonos felhasználói név és adminisztrátori hozzáférés
Figyelmeztetések
- A szétválasztást követően a régi AdWords adatok továbbra is szerepelnek az Analyticsben, így ezeket nem veszítjük el.
Kapcsolódó források, hivatkozások
MEGJEGYZÉS: Az alábbi minta alapján add meg azokat a webcímeket és a hozzájuk tartozó rövid leírást, amit forrásként használtál, illetve szorosan a témához kapcsolódnak. Ezt a sort kérlek, töröld, csak magyarázatként szolgál!