„A Gmailen hirdetni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Lépések)
(Lépések)
10. sor: 10. sor:
 
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
 
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
 
#Válassz a felkínált változatok közül:
 
#Válassz a felkínált változatok közül:
##Gmail-képsablon.
+
*Gmail-képsablon.
##Gmail – egyetlen promóciós sablon.
+
*Gmail – egyetlen promóciós sablon.
##Gmail – többtermékes sablon.  
+
*Gmail – többtermékes sablon.  
##Gmail katalógussablon.
+
*Gmail katalógussablon.
##Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
+
*Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
 
[[Fájl:Gmail-hirdetesek-tipusai.png|560px]]
 
[[Fájl:Gmail-hirdetesek-tipusai.png|560px]]
 
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
 
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!

A lap 2016. április 21., 14:10-kori változata

Hogyan kell A Gmailen hirdetni?

Gmail-adw-hirdetesek.png

A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!

Lépések

  1. Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. A fiók létrehozásához kattints ide!
  2. Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
  3. Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
  4. Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
  5. Válassz a felkínált változatok közül:
  • Gmail-képsablon.
  • Gmail – egyetlen promóciós sablon.
  • Gmail – többtermékes sablon.
  • Gmail katalógussablon.
  • Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.

Gmail-hirdetesek-tipusai.png

  1. Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
  2. Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.

Tippek

Mikor és melyik sablont használjuk?

  • Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
  • Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
  • Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
  • Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
  • Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.


Amire szükséged lehet

  • internetkapcsolat
  • Gmail-fiók
  • aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
  • ajánlat
  • weboldal (és megfelelő céloldal)
  • szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
  • logó


Figyelmeztetések

  • A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
  • Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
  • A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.


Kapcsolódó videók

Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?


Kapcsolódó források, hivatkozások

Miért válasszuk a Gmail-hirdetést?

Az oldal szerzői

Lilly