„Az Adwords jelentésszerkesztőt használni” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(→Lépések) |
(→Amire szükséged lehet) |
||
23. sor: | 23. sor: | ||
*Internetkapcsolat | *Internetkapcsolat | ||
*Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni? | *Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni? | ||
− | |||
== Figyelmeztetések == | == Figyelmeztetések == |
A lap 2015. szeptember 8., 07:56-kori változata
Hogyan kell az Adwords Jelentésszerkesztőt használni?
A Google egy új eszközzel örvendezteti meg az Adwords felhasználóit. Ez a Jelentésszerkesztő, amelynek segítségével több dimenziós kimutatásokat és jelentéseket készíthetünk, mégpedig jól szemléltető és könnyen emészthető, vizuális formában. A táblázatok, kör-, vonal- és sávdiagramok segítenek kihangsúlyozni az Adwords-kampányok teljesítményét, így a hirdetési szakember munkájának hatékonyságát.
Lépések
- Jelentkezz be a Google Adwords-fiókodba!
- A felső menüsorban keresd a „Jelentés" címszót! Ezt a „Lehetőségek” és az „Eszközök” címszavak között találod.
- A kattintást követően máris a szerkesztőfelületen találod magad. A „+Jelenés” gombra kattintva a legördülő menüből válaszd ki a jelentés típusát: táblázat, vonaldiagram, sávdiagram vagy kördiagram!
- Válaszd ki, hogy milyen részletességi szinten kívánod ábrázolni az adatokat (pl.: kampány, hirdetéscsoport, hirdetés)! Húzd a bal oldalról a kiválasztott mezőt a vászonra (középső, üres terület, amely a szerkesztőfelület)!
- Válassz teljesítménymutatót! Húzd a kiválasztott mezőket a vászonra!
- Az általad választott dimenziók szerint a Jelentésszerkesztő elkészíti a riportot.
- A dimenziókat szabadon módosíthatod: vehetsz fel új mezőt, vagy akár el is távolíthatsz egy már meglévőt.
- Ha úgy ítéled meg, hogy a riport teljes, elmentheted online vagy letöltheted különböző formátumokban.
Tippek
- Első alkalmazáskor a Google Adwords súgója végigvezet az eszköz használatának lépésein.
- Bátran kísérletezz! Próbáld ki az összes funkciót gyakorlásként, hogy éles helyzetben már magabiztosan használd a legtesthezállóbb eszközt!
Amire szükséged lehet
- Google fiók
- Adwords-kampány
- Adwords hirdetési előzmény (amely adatok alapján dolgozhat az eszköz)
- Internetkapcsolat
- Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni?
Figyelmeztetések
- Mielőtt az ügyfélnek továbbítod a jelentést, ellenőriztesd le 3. féllel, hogy értelmezhetőek-e a szemléltetett adatok!
Kapcsolódó videók
- A Google Adwords Jelentésszerkesztő használata: