„Cikkek:Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(Új oldal, tartalma: „ =='''Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor'''== Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár…”) |
|||
| 2. sor: | 2. sor: | ||
=='''Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor'''== | =='''Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor'''== | ||
| + | |||
| + | [[Fájl:Ozseattila.com_-_2025_május_-_LinkMarketing_-_2.jpg 600px]] | ||
Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár olyan szponzorokat is elérhettek, akiket eddig nem sikerült? Ha eddig még nem tettétek, akkor itt az ideje! | Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár olyan szponzorokat is elérhettek, akiket eddig nem sikerült? Ha eddig még nem tettétek, akkor itt az ideje! | ||
A lap 2025. május 21., 12:24-kori változata
Szuper rendezvényfotókkal még több a szponzor
Fájl:Ozseattila.com - 2025 május - LinkMarketing - 2.jpg 600px
Gondoltatok-e már arra, hogy ha egy-egy rendezvényetekről profi fotók készülnek, akkor azzal akár olyan szponzorokat is elérhettek, akiket eddig nem sikerült? Ha eddig még nem tettétek, akkor itt az ideje!
A rendezvényfotózás arra is lehetőséget ad, hogy pontosan ezzel a céllal készüljenek képek. Ha érdekes számotokra a téma, és szeretnétek e téren még sikeresebbek lenni, akkor tartsatok velünk!
Hogyan segíthet egy rendezvényfotós?
Például úgy, hogy kifejezetten olyan képeket is készít, amelyeken a támogatók logója látható. Végigfotózza a roll-upokat, molinókat, a színpadot és a kivetítőket. Egy jól elkapott pillanat például egy kiállító standjánál kincseket érhet. Fontos, hogy ezeken érződjön a spontaneitás, vagyis ne beállított emberek legyenek. Így pontosan látni fogják a leendő szponzorok, hogy miről maradtak le, és mit nyerhetnek egy ilyen megjelenéssel.
Ugyanakkor az is meggyőző lehet, ha a fotókon egyértelműen látszik az adott esemény sikere: a kiváló hangulat, a tökéletes környezet, a tömeg. Egy teltházas rendezvény vonzza a szponzorokat.
Miért kell szakember hozzá?
Bár sokak számára egyszerűnek tűnik egy rendezvényfotós munkája, pedig nagy szakértelmet igényel. Hiszen meg kell látni azt a pillanatot, amit érdemes lefotózni. És erre nincsenek előre legyártott forgatókönyvek, csak a rutin, a hozzáértés és a kreativitás. Egy ilyen kép akkor lesz sokatmondó, ha ad valami pluszt.
Például Özse Attilát azért érdemes megbízni ezzel a munkával, mert egyedi látásmódját minden képbe beleviszi. 3 napra vállalja a retusált fotók átadását, és az országban mindenfelé dolgozik reális árakon.
Mi kell még a profi munkához?
Ahhoz, hogy igazán jó munkát tudjon egy fotós végezni, pontosan kell őt briefelni. Ez azt jelenti, hogy minden információt meg kell kapnia az adott feladatról. A helyszín és az időpont alap, de azt is tisztázni kell, hogy kültéri vagy beltéri esemény lesz-e. Adjuk meg, hogy miről, kiről kell mindenképp fotó, és mi az, amit, illetve akit kerülni kell. Ha esetleg protréfotóra van szükség valakiről, azt is tudja előre, ne a helyszínen bízzuk meg vele hirtelen.
Előre tisztázzuk, hogy mikorra várjuk a fotókat, milyen felbontásban, milyen formátumban, és persze a célokat is határozzuk meg! Arról is kapjon információt, hogy milyen stílusú lesz az esemény. Ha ezeknek mind birtokában van még a program előtt, akkor a lehető legjobbat tudja majd kihozni a képekből.
Hogyan használd fel a fotókat?
Természetesen ahhoz, hogy biztos legyen a siker, a megfelelő körítés sem maradhat el. Ha megkaptátok a képeket, készítsetek egy lehengerlő prezentációt és fűszerezzétek a legjobb fotókkal. Posztoljatok a social media felületeiteken! Minél többen látják, annál értékesebb lesz a szponzorok számára is. Az összes marketinganyagban fel tudjátok használni, így még vonzóbbak lesznek a támogatók előtt.



