„Cikkek:A webshopmarketing legutálatosabb figurái” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
a (Levédte a(z) Cikkek:A webshopmarketing legutálatosabb figurái lapot ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan))) |
|
(Nincs különbség)
|
A lap jelenlegi, 2021. október 28., 18:33-kori változata
A webshopmarketing legutálatosabb figurái
A Shoprenter webshopmarketinggel kapcsolatban van néhány dolog, ami különösen utálatos. Ez persze nem “cégspecifikus” dolog, hanem úgy en bloc jellemző a marketingre. Az intézményesített kupeckedés nagyon megosztó, van, aki imádja, lubickol benne, egyfajta pszichológiai kísérletnek tartja, más pedig - aki kísérleti nyúlnak érzi magát - utálja az egészet.
Utóbbiak úgy hiszik, a marketing hazugság, a silány áruk bosszúja a fogyasztói társadalmon. A marketing valójában pszichológia. A befolyásolás és a manipuláció mestersége, amelyet valamilyen módon az is alkalmaz, aki utálja az egészet. Elég egy állásinterjúra gondolni: a munkáltató a vevő, a jelentkező az eladó, aki önmagát kell, hogy eladja a cégnek.
Az SR-Marketing összeszedett 10 dolgot, amit igazán lehet utálni a Shoprenter webshopmarketingben. Olyan megállapítások ezek, amelyeknek jelentős részével tisztában vagy, de kimondva, leírva ritkán látod őket. Ebben a formában pedig nagyobbat ütnek. Lássuk, miről van szó!
10 dolog, amit utálhatsz a Shoprenter webshopmarketingben
Először is, magát a marketinget is utálhatod, ha a kísérleti nyulak közé tartozol. Pedig eladóként a manipulátor vagy, csak szólunk… De ettől még szíved joga utálni a marketinget, hiszen rengeteg negatív hártya rakódott már rá. Pont a hazugságok miatt. Nem segít az sem, amikor “követnek a hirdetések”, azaz dolgozik a remarketing. Főleg, ha az rosszul van beállítva. Mert ha szemezel egy telefonnal, de nem szántad el magad, jó, ha követ. De ha már megvetted, akkor hagyjon békén, mert idegesít! Ráadásul ha az eladói oldalon vagy, akkor látod, mennyire gyilkos maga az iparág. Folyamatos, kihunyhatatlan kreativitás kell, állandó pörgés, megújulás. Ki bírja ezt?
Aztán ott a sok önjelölt social media szakértő. Elolvasnak egy könyvet, és már írják is a névjegyükre, hogy szakértők. Te pedig, aki csendben olvasod és tanulmányozod a trendeket, teszteled a saját webshopodban az ötleteidet, egyre kevesebbnek érzed magad a tízmillió marketingszakember országában. Főleg, ha beleakadsz egy igazán ostobába. Napokra el tudja venni a kedved az élettől.
Mivel sokan vannak ezen a területen, nem kizárt, hogy minden hónapra jut egy reménytelen eset. Ha meg egy ügynökséghez keveredsz, azt fogod látni, hogy a plecsnik, díjak a totemek, őket imádják - nem feltétlenül az ügyfeleket.
Hiába utálod, létezik
Hiába utálod a marketinget, az része az életednek. Fogd fel annak, ami valójában: pszichológia, ördögi játék, amellyel világuralomra törhetsz. Ez persze túlzás, de gondolj bele ebbe a viccbe: mi a különbség a mókus és a patkány között? Semmi, csak a mókusnak jobb a marketingje. Fogd fel így.
A marketing egy eszköz, amivel sikeresebbé teheted a webshopodat. Hiteles, kreatív, szép reklámmal bevonzhatod a vásárlóközönséget, közelebbről tanulmányozhatod őket. Ha megvan a bázisod, nekik szóló hirdetésekkel pontosan azok lesznek a vevőid, akiknek szánod a termékedet.