„Cikkek:Marketing Csak jól érdemes csinálni” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(Új oldal, tartalma: „=='''Marketing? Csak jól érdemes csinálni!'''== Régóta dédelgetett álmod valósítottad meg, létrehoztad saját vállalkozásod. Nagyon jó dolgot akarsz megmu…”) |
a („Cikkek:Marketing Csak jól érdemes csinálni” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan))) |
||
(Egy közbenső módosítás, amit egy másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
=='''Marketing? Csak jól érdemes csinálni!'''== | =='''Marketing? Csak jól érdemes csinálni!'''== | ||
+ | |||
+ | [[Fájl:Klugemarketing.hu_-_2024_augusztus_-_LinkMarketing_-_2.jpeg | 600px]] | ||
Régóta dédelgetett álmod valósítottad meg, létrehoztad saját vállalkozásod. Nagyon jó dolgot akarsz megmutatni a világnak, de elveszel a tömegben. Próbálsz felülni egy-egy hullámra, de egy idő után ledob magáról, és egyre lassabban evickélsz. Ismerős? | Régóta dédelgetett álmod valósítottad meg, létrehoztad saját vállalkozásod. Nagyon jó dolgot akarsz megmutatni a világnak, de elveszel a tömegben. Próbálsz felülni egy-egy hullámra, de egy idő után ledob magáról, és egyre lassabban evickélsz. Ismerős? |
A lap jelenlegi, 2024. szeptember 2., 05:01-kori változata
Marketing? Csak jól érdemes csinálni!
Régóta dédelgetett álmod valósítottad meg, létrehoztad saját vállalkozásod. Nagyon jó dolgot akarsz megmutatni a világnak, de elveszel a tömegben. Próbálsz felülni egy-egy hullámra, de egy idő után ledob magáról, és egyre lassabban evickélsz. Ismerős?
Ússz az árral szemben!
Mindenki az egyediségre törekszik, és te magad is hiszel a saját különlegességedben. Ezt felfedni nagyon nehéz, pláne, ha folyton valaki nyomában akarsz járni, másolni a másnak bevált trükköket. Elhinnéd, ha azt hallanád, hogy a már elcsépelt piaci trendek nélkül is megmutathatod magad? A Kluge Marketing szakemberei olyan evezőket adnak a kezedbe, melyekkel az árral szemben is nagyszerűen lavírozhatsz a makacs hullámok között.
Ha marketingeseket keresel, mindenképp nézd meg az ars poeticájukat! Hogyan dolgoznak, mi a hitvallásuk? Biztosan megnyugtatna, ha azt éreznéd, hogy valóban kíváncsiak rád. A vállalkozásodat, mint egységes egészt nézik, figyelembe véve minden kis apróságot, amik az eredményeidet befolyásolhatják.
Ha rögtön az együttműködésetek elején kiderülne, kívülről, de szakértői távcsővön át szemlélve, hogy mik a céged erősségei, ez mennyit lendítene a célod felé? Ha azzal is időben szembesülnél, hol kell fejlődnöd és tanulnod, már nem is kérdés, hogy valóban olyan segítőket kell találnod, akik mellett a személyiséged is gyarapodhat.
Hová tedd a lécet?
A legtöbb vállalkozó azért bukik el, mert nem ismeri önmagát. Bár a célkitűzéseknek motiválónak kell lenniük, mégis nagyon lehangoló, ha egy túlzottan nagy falattal kell megbirkóznod, amit lehetetlen legyűrni, és inkább már a felénél megfutamodsz. Egy szakértő csapattal viszont reális célokat jelölhetsz ki, a kevesebb néha több elve alapján. Előre láthatod, hogy pontosan hová fogsz eljutni.
Az sem lehet vita kérdése, hogy nélküled, a te aktív közreműködésed nélkül nem megy. Akkor juthatsz el a vágyott célig, ha folyamatosan párbeszédet folytatsz a megbízottjaiddal. Akkor tudsz hinni te magad is a sikerben, ha azt érezheted, hogy itt tényleg te vagy a főszereplő. Minden egyes mozzanat, minden változtatás veled együtt él és lüktet.
Az is fontos, hogy értsd, hogy mi és miért történik az online marketingben. Látnod kell az összefüggéseket, hogy miért azokat a lépéseket kell megtennetek, miért az adott irányt kell választanotok.
Az ördög a részletekben rejlik?
Nagyon hasznos, ha rögtön az elején tisztáztok mindent, hogy milyen erőforrásokat használtok és ütemtervet követtek majd. Így nem merülhet fel olyan akadály, vagy tisztázatlan dolog, ami a fejlődésed hátráltaná.
Ha aggaszt, hogy hányadik ügyfél leszel vajon a sorban a marketingeseknél, akkor mindenképp olyan csapat mellett dönts, akik az ügyfelek száma helyett a hosszú távú együttműködést preferálják.
Általában a költség az utolsó momentum, ami elrettenti a kis- és középvállalkozásokat a marketingügynökségekkel történő közös munkától. Keress olyan céget, ahol minden költség ismert és tervezhető! Csak ügyesen, valódi szakemberekkel!