„Cikkek:Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

a („Cikkek:Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan)))
 
(Nincs különbség)

A lap jelenlegi, 2024. január 27., 08:08-kori változata

Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben?

Https- www.minicrm.ro - 2024 január - Cikk6.jpeg

Minden cég életében fontos a szájhagyomány, azaz hogy milyen a hírnevük az emberek körében. Ha ugyanis a vállalatod megítélése pozitív, akkor sokkal több új ügyfélre számíthatsz, ám ha viszont a rossz híred megelőz, akkor igen nehéz lesz meggyőzni a célcsoportodat arról, miért válasszon téged.

Míg régen a szájhagyomány valóban szóban terjedt, addig ma már az interneten, például a közösségi médiában, a Google keresőben és Térképen zajlik az információcsere.

A Google-vélemények pedig igen nagy hangsúlyt kapnak, ezért érdemes dolgozni azon, hogy minél magasabb legyen a pontszámod. Ez egy összetett folyamat, amiben sokat segíthet egy olyan profi szoftver, mint a MiniCRM könnyen kezelhető programja. De milyen lépéseket érdemes megtenned? Adunk pár hasznos tippet!

Kérj visszajelzést az ügyfelektől!

Sajnos az emberek nagy része a jó dolgokat magától értetődőnek veszi, ellenben a negatív élményeket azonnal világgá kürtöli. Tehát ha elégedett egy cég szolgáltatásával, akkor nem veszi a fáradságot arra, hogy pozitív Google-értékelést adjon, ellenben ha csalódás éri, akkor hosszas panaszkodó anekdoták kíséretében küld egycsillagos visszajelzést.

Ez pedig ahhoz vezethet, hogy a negatív értékelések lesznek túlsúlyban, ami értelemszerűen rontja az átlagot, és bizalmatlanságot ébreszthet az érdeklődőkben. Mi tehát a megoldás? Kérj visszajelzést minden ügyféltől!

Ezt megteheted akár egy MiniCRM-ből kiküldött automata e-maillel is. Mondjuk a vásárlást követően kapnak egy levelet, amiben megkéred őket, hogyha elégedettek voltak, akkor értékeljék a munkátokat.

Sok embernek ez nem jutna eszébe magától, viszont így a többség várhatóan eleget tesz majd a kérésnek.

Legyen egyszerű az értékelés!

Manapság mindenki rohan, senkinek semmire nincs ideje… nem várhatod el tehát a vásárlóidtól, hogy beírogassák a keresőbe a céged nevét, majd megkeressék a megfelelő linket és még véleményt is írjanak. Erre aligha áldozna bárki is hosszú perceket az értékes idejéből.

Ha viszont az imént említett e-mailes megoldást alkalmazod, akkor elég, ha elhelyezel egy linket a levélben, amire rákattintva azonnal az értékelő oldal töltődik be. Így mindössze pár másodperc az egész, aki pedig szeretne, az írhat hosszabb, szöveges véleményt is.

Az e-mail mellett az SMS-ben küldött link egy rövid szöveggel is jó megoldás, hiszen az okostelefon mindig az emberek keze ügyében van.

Ne hagyd figyelmen kívül a negatív értékeléseket sem!

Elkerülhetetlen, hogy olykor akadjon pár olyan vevő vagy ügyfél, aki nem elégedett a szolgáltatásaiddal, és ennek hangot is ad az interneten egy negatív értékelés formájában. Fontos, hogy ezekre a kommentekre ne dühből reagálj, hanem higgadtan és profizmussal.

Járj utána, hogy egyáltalán jogos-e a kritika, ha pedig igen, akkor kompenzáld valamiképp a csalódott vásárlót, és házon belül is gondoskodj róla, hogy utánajárj az oknak és változtass, ha szükséges.