„Cikkek:A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Új oldal, tartalma: „ =='''A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei'''== Nehéz elképzelni olyan vállalkozást, ahol a hatékony értékesítés ne szerepelne a megvalósítandó c…”)
 
a („Cikkek:A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan)))
 
(Egy közbenső módosítás, amit egy másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
  
 
=='''A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei'''==
 
=='''A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei'''==
 +
 +
[[Fájl:Minicrm.hu_-_2023_május_-_LinkMarketing_-_4.jpg | 600px]]
  
 
Nehéz elképzelni olyan vállalkozást, ahol a hatékony értékesítés ne szerepelne a megvalósítandó célok között. A baj csak az, hogy a legtöbb szervezetnél megmaradnak a célok kitűzésénél, a tervezésnél, a vágyakozásnál.
 
Nehéz elképzelni olyan vállalkozást, ahol a hatékony értékesítés ne szerepelne a megvalósítandó célok között. A baj csak az, hogy a legtöbb szervezetnél megmaradnak a célok kitűzésénél, a tervezésnél, a vágyakozásnál.

A lap jelenlegi, 2023. május 30., 08:40-kori változata

A hatékony értékesítés gyakorlati tippjei

Minicrm.hu - 2023 május - LinkMarketing - 4.jpg

Nehéz elképzelni olyan vállalkozást, ahol a hatékony értékesítés ne szerepelne a megvalósítandó célok között. A baj csak az, hogy a legtöbb szervezetnél megmaradnak a célok kitűzésénél, a tervezésnél, a vágyakozásnál.

Amiből sajnos nem realizálódik profit. Pontosan ezen szeretnénk változtatni ebben a bejegyzésben. Megfogalmazzuk azokat a lépéseket és gyakorlati teendőket, amelyekkel végre megugorható a régóta várt hatékonyságnövelés.

Ami nélkül elképzelhetetlen a hatékony értékesítés egy KKV esetében

Sok vállalkozásnál gondolkodnak úgy, hogy elég felvenni néhány értékesítőt, eléjük rakni a terveket, aztán hadd tegyék a dolgukat. Ez egyenes út az eredménytelenséghez, ugyanis a támogató munkakörnyezet és az értékesítők menedzselése esszenciális kérdés.

Hasonlóképp könnyíthető a sales munkatársak dolga azzal is, hogyha szoftveresen a MiniCRM, mint a marketing automatizálás eszköze segít hatékonyan felkészíteni a csapatot, továbbá előmelegíteni az érdeklődőket.

Az értékesítésre érdemes úgy tekinteni, mint egy gyümölcsfára. Gondozni, fejleszteni, ápolni kell, és semmiképp nem szabad elhanyagolni. Cserébe pedig folyamatosan teremni fog, ami a céges működés alapvető feltételének számít.

Mi mindent lehet tenni a hatékony értékesítés elősegítésének érdekében?

Azon túl természetesen, hogy a sales csapatba érkezők mindig tudatosan megkomponált onboarding folyamaton mennek végig. Az értékesítéshez önbizalom, lelkesedés, motiváció szükséges, ehhez muszáj megteremteni az alapokat.

Nagyban megolajozható persze a célszámok elérése azzal is, hogyha transzparens éves/havi/heti tervek készülnek, amiket az értékesítésért felelős személyekkel is sikerül részletesen átbeszélni.

A sales csapatot nem feltétlenül tanácsos magára hagyni. Fontosak a rendszeres értekezletek, a vezetői ellenőrzések, a szoros csoportvezetés. Ami nem kell, hogy a szigorra irányuljon. Szólhat a szakmai támogatásról, a brainstormingról is, ami szintén elősegítheti a hatékonyságnövelést.

Tartósan eredményes sales team csakis a következőkön keresztül építhető

Ahogy a jó pap, úgy a kiváló értékesítő is holtig tanul. Pláne abban az esetben, hogyha a menedzsmenttől is megkapja ehhez a támogatást különféle képzések, tréningek, workshopok formájában.

A másik lényeges támogató szegmens a marketing és ügyfélszolgálati tevékenység optimalizálása. Fontos, hogy a customer care, a marketing és a sales ne egymás ellensége, hanem egymás támogatója legyen.

Ez a fajta szinergia és a folyamatos innováció lehet a feltétele annak, hogy az értékesítési számok konstans jelleggel pozitívan alakuljanak. Ennek köszönhetően lehet újabb és újabb távlatokban gondolkodni, akár bővíteni a csapatot, fejleszteni a folyamatokat és meghódítani további piacokat.