„Az Adwords jelentésszerkesztőt használni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Lépések)
 
(3 közbenső módosítás, amit egy másik szerkesztő végzett, nincs mutatva)
4. sor: 4. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
 
#Jelentkezz be a Google Adwords-fiókodba!
 
#Jelentkezz be a Google Adwords-fiókodba!
#A felső menüsorban keresd a "Jelentés" címszót! Ezt a „Lehetőségek” és az „Eszközök” címszavak között találod.
+
#A felső menüsorban keresd a „Jelentés" címszót! Ezt a „Lehetőségek” és az „Eszközök” címszavak között találod.
 
#A kattintást követően máris a szerkesztőfelületen találod magad. A „+Jelenés” gombra kattintva a legördülő menüből válaszd ki a jelentés típusát: táblázat, vonaldiagram, sávdiagram vagy kördiagram!
 
#A kattintást követően máris a szerkesztőfelületen találod magad. A „+Jelenés” gombra kattintva a legördülő menüből válaszd ki a jelentés típusát: táblázat, vonaldiagram, sávdiagram vagy kördiagram!
 
#Válaszd ki, hogy milyen részletességi szinten kívánod ábrázolni az adatokat (pl.: kampány, hirdetéscsoport, hirdetés)! Húzd a bal oldalról a kiválasztott mezőt a vászonra (középső, üres terület, amely a szerkesztőfelület)!
 
#Válaszd ki, hogy milyen részletességi szinten kívánod ábrázolni az adatokat (pl.: kampány, hirdetéscsoport, hirdetés)! Húzd a bal oldalról a kiválasztott mezőt a vászonra (középső, üres terület, amely a szerkesztőfelület)!
15. sor: 15. sor:
 
*Első alkalmazáskor a Google Adwords súgója végigvezet az eszköz használatának lépésein.
 
*Első alkalmazáskor a Google Adwords súgója végigvezet az eszköz használatának lépésein.
 
*Bátran kísérletezz! Próbáld ki az összes funkciót gyakorlásként, hogy éles helyzetben már magabiztosan használd a legtesthezállóbb eszközt!
 
*Bátran kísérletezz! Próbáld ki az összes funkciót gyakorlásként, hogy éles helyzetben már magabiztosan használd a legtesthezállóbb eszközt!
 +
*Ha egy riportról úgy gondolod, hogy bizonyos időközönként aktuális lehet, akkor beidőzítheted, hogy az általad jelenleg elkészített jelentést mikor állítsa össze újra automatikusan a Jelentésszerkesztő.
  
 
== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
23. sor: 24. sor:
 
*Internetkapcsolat
 
*Internetkapcsolat
 
*Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni?
 
*Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni?
*Ha egy riportról úgy gondolod, hogy bizonyos időközönként aktuális lehet, akkor beidőzítheted, hogy az általad jelenleg elkészített jelentést mikor állítsa össze újra automatikusan a Jelentésszerkesztő.
 
  
 
== Figyelmeztetések ==
 
== Figyelmeztetések ==

A lap jelenlegi, 2015. szeptember 11., 15:27-kori változata

[szerkesztés] Hogyan kell az Adwords Jelentésszerkesztőt használni?

Diagram.jpg

A Google egy új eszközzel örvendezteti meg az Adwords felhasználóit. Ez a Jelentésszerkesztő, amelynek segítségével több dimenziós kimutatásokat és jelentéseket készíthetünk, mégpedig jól szemléltető és könnyen emészthető, vizuális formában. A táblázatok, kör-, vonal- és sávdiagramok segítenek kihangsúlyozni az Adwords-kampányok teljesítményét, így a hirdetési szakember munkájának hatékonyságát.

[szerkesztés] Lépések

  1. Jelentkezz be a Google Adwords-fiókodba!
  2. A felső menüsorban keresd a „Jelentés" címszót! Ezt a „Lehetőségek” és az „Eszközök” címszavak között találod.
  3. A kattintást követően máris a szerkesztőfelületen találod magad. A „+Jelenés” gombra kattintva a legördülő menüből válaszd ki a jelentés típusát: táblázat, vonaldiagram, sávdiagram vagy kördiagram!
  4. Válaszd ki, hogy milyen részletességi szinten kívánod ábrázolni az adatokat (pl.: kampány, hirdetéscsoport, hirdetés)! Húzd a bal oldalról a kiválasztott mezőt a vászonra (középső, üres terület, amely a szerkesztőfelület)!
  5. Válassz teljesítménymutatót! Húzd a kiválasztott mezőket a vászonra!
  6. Az általad választott dimenziók szerint a Jelentésszerkesztő elkészíti a riportot.
  7. A dimenziókat szabadon módosíthatod: vehetsz fel új mezőt, vagy akár el is távolíthatsz egy már meglévőt.
  8. Ha úgy ítéled meg, hogy a riport teljes, elmentheted online vagy letöltheted különböző formátumokban.

[szerkesztés] Tippek

  • Első alkalmazáskor a Google Adwords súgója végigvezet az eszköz használatának lépésein.
  • Bátran kísérletezz! Próbáld ki az összes funkciót gyakorlásként, hogy éles helyzetben már magabiztosan használd a legtesthezállóbb eszközt!
  • Ha egy riportról úgy gondolod, hogy bizonyos időközönként aktuális lehet, akkor beidőzítheted, hogy az általad jelenleg elkészített jelentést mikor állítsa össze újra automatikusan a Jelentésszerkesztő.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Google fiók
  • Adwords-kampány
  • Adwords hirdetési előzmény (amely adatok alapján dolgozhat az eszköz)
  • Internetkapcsolat
  • Célmeghatározás: mit szeretnél szemléltetni?

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Mielőtt az ügyfélnek továbbítod a jelentést, ellenőriztesd le 3. féllel, hogy értelmezhetőek-e a szemléltetett adatok!

[szerkesztés] Kapcsolódó videók

  • A Google Adwords Jelentésszerkesztő használata:


[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Hogyankell, Lilly