1 859
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Tippek
*A Facebook azért lett engedékenyebb, hogy a kisebb oldalak is ilyen egyszerű módszerrel megmozgathassák rajongóikat, valamint növelni tudják oldaluk aktivitását (növelni a Talking About értéket). Azonban az ilyen játékok egy új termék vagy egy új bolt megnyitásának promotálására is alkalmasak.
*A játékokhoz használjunk jó minőségű és figyelemfelkeltő fotókat, illusztrációkat, valamint frappáns és meggyőző szövegeket.
*Egy-egy ilyen játék rendes bejegyzésnek (kép + szöveg) számít, tehát promotált posztként is kiemelhetjük őket, vagy hirdetés formájában is szélesíthetjük elérhetőségét.
*Az üzenőfalon indított játékokkal ugyan megnövelhetjük oldalunkon az aktivitást, azonban ha valódi lájkokat vagy éppen adatbázis-építésre alkalmas adatokat szeretnénk begyűjteni, akkor inkább külső alkalmazásban futtassuk a játékainkat. Az alkalmazás sokkal rugalmasabb, szervezetten és biztonságosan gyűjthetünk vele adatokat, márkánkat is jobban erősíthetjük vele.
*Az értékesebb nyereményű és hosszabb ideig tartó játékokat is inkább applikáció segítségével (hitelesség megteremtése!) bonyolítsuk le, a kisebb nyereményű és rövidebb ideig tartó, illetve rajongóink megmozgatására és az adott bejegyzésünk terjedésére kiválóan alkalmas játékok indítására oldalunk üzenőfala is megfelelő helyszín.