Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
## Webmorzsa: Szintén összetettebb, legalább 3 mélységű oldalak esetében ajánlott. Megmutatja, hogy éppen hol jár a látogató a honlapon belül.
## Aktív menüpont jelölése: Fontos, hogy a menüben is jelezzük, hogy éppen melyik menüponton áll a látogató.
## Oldaltérkép: Amellett, hogy a felhasználóinkat is segíti, a keresőoptimalizálást is támogatja.1
# '''Használjunk egyértelmű elnevezéseket!''' Sokszor találkoztam olyan megoldással, hogy a kreativitás oltárán feláldozták az egyértelműséget. Pl. „Szolgáltatások” helyett az egyik weboldalon „Csipegess innen!” lett a menü elnevezése. Ebben az esetben félő, hogy sok látogató azért fogja elhagyni az oldalunkat, mert nem lesz türelme/ideje azon gondolkodni, hogy hol találja meg az adott vállalat szolgáltatásait.
# '''Használjuk ki a webes konvenciókat!''' A honlapokon számos olyan megoldás van, amelyek széles körben elterjedtek, és a látogatók dolgát is jelentősen megkönnyítik. Ilyen például, hogy a honlap felső bal sarkában található a cég logója, amelyre kattintva a nyitóoldalra jut vissza a látogató. De ilyenek a különböző ikonok, mint például a vásárlást jelző kosár vagy letöltésre utaló lefelé mutató nyíl. Ezeket az elemeket érdemes megtartani, hiszen jelentősen megkönnyítik a látogatók dolgát.
## Az üzenet elküldése után e-mailben küldjünk automatikus válaszüzenetet, hogy a látogató lássa, rögzítettük a kérdését/megrendelését.
# '''Minimalizáljuk a zajt!''' Ez mind a vizuális elemekre vonatkozik (például ne zsúfoljuk tele képekkel a weboldalt), mind a szövegekre (vagyis ne fogalmazzunk terjengősen, legyünk inkább célra törőek)!
== Tippek ==