„Cikkek:Brandépítés négykeréken” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

a („Cikkek:Brandépítés négykeréken” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan)))
 
(Nincs különbség)

A lap jelenlegi, 2025. február 3., 06:19-kori változata


Brandépítés négykeréken

Jolnyomjuk.hu - 2025 január - LinkMarketing - 8.PNG

A nagy, amerikai, kólaízű üdítőgyártó autóit mindenki ismeri! Ugye, hogy tudod, kiről van szó?! A cég a gépjármű-fóliázás őskorában dekoráltatta már flottáját, ami nagyban segítette népszerűsítését. A te márkád is ismertebb lehet, indítsd be a brandépítő motort!

A te vállalkozásodnak is lehetnek állandó, mozgó reklámjai! A gépjármű dekorálásával az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lesz a birtokodban, hiszen ahány felé jársz, annyi helyen, annyi ember találkozhat általa cégeddel, márkáddal. Minél több van belőle, annál jobb! A Jólnyomjuk.hu autófóliázás tekintetében sem ismer megalkuvást!

Gurul a reklám

Az egyszínű autók nem keltenek feltűnést az utakon, a látványos, képekkel díszített, feliratozott, logózott kocsikat azonban mindenki megnézi. Zöldre várva, mellé parkolva - ha van egy pillanatunk, amikor oldalra fordíthatjuk a fejünket, körülnézünk. Ilyen helyzetekben szinte mindenki elolvassa a mellett álló járművön látható szöveget, ha másért nem, időtöltés gyanánt.

Az, hogy miért, a lényegen nem változtat: szemrevételezi. Ha újra látja, már ismerősként tekint rá, majd megjegyzi a nevét. Így épül a brand, s ehhez nagyban hozzájárulnak napjaink guruló társai. Kár lenne nem élni ezzel a lehetőséggel!

Ékszer, kabát, overál

A leginkább szembetűnők a teljesen újracsomagolt autók. Mint például az elején említett üdítőgyártó gépjárművei. Van azonban, aki a legnagyobb hidegben is csak egy nyakláncot vesz az estélyihez, s őt épp azért bámulják meg. Míg mások kabátot, vagy overált húznak, mindkettő elegendő lehet.

Kisebb feliratok tökéletes kiegészítői lehetnek egy kocsinak, akárcsak egy ruhának az ékszerek. Ez esetben elegáns marad a megjelenés, visszafogott, még reklámértékkel bír. Logók, szlogenek, egy-egy fontos információ kerülhet rá a kasznira ezzel a megoldással.

Ha nem is öltöztetjük fel négykerekű társunkat tetőtől talpig, kabátot azért érdemes adni rá. A részleges fedés több tartalmat elbír, mint a matrica, ez esetben már egy-egy kép is felkerülhet karosszériára. Színesebb, nagyobb felületű, látványosabb.

Amennyiben kihasználnád autód felületének minden négyzetcentiméterét márkád népszerűsítésére, úgy a teljes fóliázás mellett tedd le a voksodat. Minden fényezett elem plusz réteget kap, nagy méretű reklám születik! Itt csak a kreativitás szab határt a megjelenésnek.

Betartandó szabályok

Az autó dekorálásakor nem szabad megfeledkezni arról, hogy jogszabályi előírás, miszerint, ha az autó felületének több mint 50 százalékán megváltozik az árnyalat, akkor úgynevezett színszemlét kell kérni valamelyik műszaki vizsgaállomáson. Ott dokumentálják az új megjelenést, s a forgalmi engedélyben is jelölik.

Komoly bírságot kockáztat az, aki az új ruha miatt érzett örömében megfeledkezik erről a látogatásról. A Jólnyomjuk.hu szakemberei professzionális minőségben szabjá azokat, és az előírásokat is jól ismerik. Ha eléri a csomagolás az említett mértéket, felhívják arra megrendelőik figyelmét.