„Cikkek:Fedezd fel a SKAG előnyeit” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
a („Cikkek:Fedezd fel a SKAG előnyeit” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan))) |
|
(Nincs különbség)
|
A lap jelenlegi, 2024. március 1., 09:31-kori változata
Fedezd fel a SKAG előnyeit!
A megfelelően elkészített és folyamatos optimalizálás mellett futtatott Google hirdetések jelentős versenyelőnyhöz és bevételhez juttathatják a cégedet, ehhez azonban tisztában kell lenni néhány alapvető beállítással.
A kulcsszavakra optimalizált hirdetések kezelése nehézkes lehet, illetve nem is tudja az elvárt eredményt hozni, ha nem szegmentálunk, vagyis nem bontjuk a kampányokat kisebb részekre. Ennek segítségével nemcsak átláthatóbbá válik a fiók, de a teljesítmény javítása is könnyebb lesz, ami a kampányok eredményességében fog megmutatkozni.
Amennyiben nem érzed késznek magad erre a feladatra, a fizetett online hirdetések vagy a webshop marketing kezelésével, bízd meg a gyors, pontos és szakszerű munkát végző Adlab PPC ügynökséget! Mindenképp hasznos, ha némi online marketing ismerettel magad is rendelkezel, ehhez kíván cikkünk segítséget nyújtani a kampánykezelés témakörében.
Miért fontos számodra a SKAG?
Többféle struktúrát kialakíthatsz, de fontold meg az egy kulcsszavas hirdetéssorozat, a SKAG alkalmazását! Ennek segítségével ugyanis nemcsak áttekinthetővé válik a hirdetési fiók, hanem a leggyorsabban növelhető az átkattintási arány, a CTR, valamint a minőségi mutatók értéke, végső soron pedig a bevételed. A módszer ráadásul nemcsak a Google Ads hirdetések esetében működik, hanem a közösségi média felületein és a display hálózaton is.
Amennyiben egy kulcsszavas bontással dolgozol, vagyis minden kulcsszó a saját, egyedi hirdetéssorozatához tartozik, sokkal jobban fogod tudni irányítani a kampányokat, ezáltal jobb eredményeket könyvelhetsz el. Hogy hogyan?
Az egy kulcsszavas hirdetéssorozat előnyei
Amennyiben a SKAG módszert alkalmazod, vagyis hirdetésenként 1 kulcsszót alkalmazol, arra licitálsz, biztosítani tudod, hogy a kulcsszavaid egyezzenek a keresési kifejezésekkel. Persze a relevancia ez esetben sem mellékes. A kulcsszavakat ajánlott többféle egyezéssel felvenni.
A kampányon belül új SKAG-eket hozhatsz létre, amennyiben a keresési kifejezések konkrétabbak mint a kulcsszavaid, így hatékonyan csökkentheted az eltérések arányát. Miután ezzel elkészültél, feleltesd meg a hirdetésszövegeket a kulcsszavaknak, ugyanis ezáltal növekszik az átkattintási arány, annak alapján pedig javul a minőségi mutató, és olcsóbb lehet a kattintás.
Mi a SKAG alkalmazásának a feltétele?
2 dolog elengedhetetlen, a kulcsszavak és a Google Ads Editor, amely az egyik legjobb SKAG generátor. A legáltalánosabb gyökér kulcsszavakkal dolgozz, végezz kulcsszó expanziót. A SKAG-okat az Editorban tudod legegyszerűbben létrehozni, általános, kifejezés és pontos egyezéssel dolgozz, ne aprózd szét ennél jobban! Az összes kulcsszóra ugyanazzal a CPC-vel indíts, később módosíthatod! A keyword szerepeljen a headline 1-ben és az útvonalban, ezzel növelheted az átkattintási arányt. 2 hirdetést készíts, teszteld!
Új kampányok indítása helyett a SKAG egyszerű metódust kínál, általa jól kontrollálható lesz a folyamat, átveheted az irányítást, és kevesebb pénzből is sikeres kampányokat folytathatsz.